Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه بازسازی Commodore 64 ماه اکتبر در آمریکا عرضه خواهد شد

0

Commodore 64 Mini نسخه بازسازی‌شده این کامپیوتر کلاسیک توسط Retro Games است که قرار است به‌زودی در آمریکا عرضه شود. با گیم‌نیوز همراه باشید.

کامپیوتر خانگی افسانه‌ای Commodore 64 یکی از خاطره‌انگیزترین محصولات دهه ۸۰ میلادی است. شرکت Retro Games احتمالاً با الهام از عرضه نسخه‌های کلاسیک NES و SNES توسط نینتندو، نسخه‌ای بازسازی‌شده از این محصول را با نام Commodore 64 Mini چند ماه پیش در اروپا عرضه کرد. این این کامیپوتر نوستالژیک قرار است به آمریکای شمالی بیاید.

این پکیج شامل ۶۴ بازی نوستالژیک مانند California Games، Speedball II, Street Sports Baseball, Temple of Apshai Trilogy و Uridium است. این کامپیوتر کوچک دو پورت یو‌اس‌بی داشته و همچنین یک کنترلر نیز همراه این آن ارائه می‌شود. کیبورد Commodore 64 Mini بیشتر جنبه تزئینی دارد.

عرضه این محصول در اروپا با استقبال متوسط منتقدین همراه بود. از جمله انتقادات وارد شده به این کامپیوتر، کنترلر «سفت» و عدم توانایی سرگرم کردن مخاطب در طولانی مدت توسط بازی‌ها بوده است. با این وجود، این محصول برای علاقمندان به بازگشت به دهه ۸۰ میلادی و مرور خاطرات گزینه بسیار خوبی است.

Commodore 64 Mini در ۱۷ مهر برای بازار‌های آمریکا و کانادا عرضه خواهد شد. هنوز قیمت رسمی برای آن مشخص نشده اما انتظار می‌رود با برچسب حدوداً ۸۰ دلاری فروخته شود.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.