Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های رایگان اشتراک طلایی ایکس‌باکس آگوست ۲۰۱۸ معرفی شدند

0

بازی‌های رایگان اشتراک طلایی ایکس‌باکس آگوست ۲۰۱۸ چندی پیش توسط مایکروسافت مشخص شدند. با گیم‌نیوز و ادامه این خبر همراه باشید.

ماه آگوست نزدیک است و کاربران کنسول ردموندی‌ها از اکنون منتظر بازی‌های رایگان اشتراک طلایی ایکس‌باکس لایو هستند. مایکروسافت با انتشار پستی در وب‌سایت Xbox Wire این مجموعه را مشخص کرد. برای کنسول ایکس‌باکس وان، عناوین For Honor و Forza Horizon 2 در ماه آگوست رایگان خواهند بود. Dead Space 3 و Disney Epic Mickey 2: The Power of Two نیز برای کنسول ایکس‌باکس 360 به‌صورت رایگاه قابل دانلود خواهند بود. به لطف قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل پیش در ایکس‌باکس وان، امکان تجربه این بازی‌ها روی این کنسول نیز وجود دارد.

Forza Horizon 2 در تمام طول ماه آگوست قابل دانلود است اما For Honor از ۱۶ آگوست الی ۱۵ سپتامبر رایگان خواهد بود. مدت قابلیت دانلود رایگان برای بازی‌های Dead Space 3 و Disney Epic Mickey 2: The Power of Two نیز به‌ترتیب از اول تا ۱۵ آگوست و ۱۶ الی ۳۱ همین ماه است. در صورتی که هنوز مایل باشید عناوین رایگان ماه جاری یعنی جولای را تجربه کنید، هنوز بازی‌های Assault Android Cactus و Death Squared برای ایکس‌باکس وان و Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction برای هر دو کنسول در دسترس هستند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.