Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

لیست بازیگران Star Wars Episode 9 اعلام شد؛ حضور دوباره‌ی کری فیشر

0

لیست بازیگران و دست‌اندرکاران فیلم بعدی مجموعه‌ی جنگ ستارگان (Star Wars) در سایت این عنوان اعلام شد. بدین ترتیب، لیست بازیگران Star Wars Episode 9 شامل چند نکته‌ی جالب است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

«جی‌جی آبرامز» روی صندلی کارگردانی این فیلم هم می‌نشیند، و البته طبق روال همیشگی، «جان ویلیامز» آهنگ‌سازی این عنوان را بر عهده خواهد داشت. کاری که او از 1977 انجام داده است.

بسیاری از بازیگران اپیزودهای قبلی هم در این فیلم حضور دارند. از جمله حضور «دیزی رایدلی»، «آدام درایور»، «جان بویگا» و «اسکار آیزاک» مسجل شده است و دیگر بازیگران از جمله Lupita Nyong’o, Domhnall Gleeson, Kelly Marie Tran, Joonas Suotamo و Billie Lourd در فیلم بعدی این مجموعه‌ی پرطرفدار حضور خواهند داشت.

بازیگران جدیدی نیز به لیست بازیگران Star Wars Episode 9 اضافه شده‌اند که از جمله آن‌ها باید به «نایومی آکی» (لیدی مکبث) و «ریچارد ای. گرنت» (لوگان) اشاره کرد.

«مارک همیل» نیز از جمله کسانی است که در این فیلم به نقش آفرینی خواهد پرداخت. در کنار او، «آنتونی دنیلز» و «بیلی دی ویلیامز» نیز در لیست بازیگران Star Wars Episode 9 قرار می‌گیرند.

اما نکته‌ی مهم این لیست، حضور دوباره‌ی «کری فیشر» فقید در این فیلم استاروارز است. خلاف آن‌چه قبلا اشاره شده بود، «کری فیشر» در این فیلم ظاهر خواهد شد.

آبرامز کارگردان این فیلم در مورد حضور کری فیشر گفته است:

ما به شدت کری فیشر را دوست داشتیم. پیدا کردن یک نتیجه‌گیری برای حماسه‌ی اسکای‌واکر بدون حضور او ممکن نبود. ما هرگز نمی‌خواستیم بازیگر دیگری برای این نقش انتخاب کنیم یا با استفاده از جلوه‌های ویژه این کارکتر را بازگردانیم. به همین خاطر با حمایت و همراهی دخترش بیلی، راهی پیدا کردیم که میراث کری در نقش «پرنسس لیا» در اپیزود 9 با استفاده از صحنه‌هایی که در ساخت اپیزود 7 فیلمبرداری کرده بودیم ادامه یابد.

فیلمبرداری Star Wars: Episode IX یکم آگوست در لندن آغاز می‌شود. این فیلم دسامبر 2019 اکران خواهد شد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.