Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیمزکام ۲۰۱۸: Saints Row: The Third برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

0

یکی از خبر‌های غیرمنتظره از گیمزکام 2018، اعلام عرضه Saints Row: The Third برای نینتندو سوییچ توسط Deep Silver بود. با گیم‌نیوز همراه باشید.

Deep Silver در جریان گیمزکام 2018 در خبری غافلگیرکننده اعلام کرد که انتشار Saints Row: The Third برای نینتندو سوییچ را در برنامه دارد. این ناشر قول داده که اطلاعات بیشتری را به‌زودی در این باره درمیان بگذارد.

نکته عجیب در این باره این است که Deep Silver تمایل نداشته آخرین نسخه از این مجموعه، یعنی بازی Saints Row: Gat out of hell را به نینتندو سوییچ بیاورد. در عوض، این شرکت سراغ نسخه نه‌چندان موفق سوم که در سال ۲۰۱۱ برای ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی عرضه شد رفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازی قرار است توسط استودیو Fishlabs برای نینتندو سوییچ پورت شود. این مجموعه کار خود را به‌عنوان بدلی از سری GTA آغاز کرد اما رفته رفته با گنجاندن محتواهای عجیب و غریب و البته خنده‌دار، طرفداران مخصوص خود را پیدا کرد. نسخه سوم در این میان چندان چنگی به دل نزد و نظرات متناقضی از بازیکنان و منتقدین به‌همراه داشت.

مجموعه Saints Row با ورشکستگی شرکت THQ در سال ۲۰۱۳ تقریباً رو به نابودی رفت اما Deep Silver با خرید حق مالکیت این مجموعه و سازنده‌اش Volition از THQ، آن را نجات داد. در ابتدای سال جاری با خریداری Koch Media (شرکت مادر Deep Silver) توسط THQ Nordic، این مجموعه بار دیگر نزد صاحب اصلی‌اش بازگشت.

استودیو Volition در حال حاضر روی یک عنوان AAA کار می‌کند که هنوز معرفی نشده است. آیا قرار است قسمت پنجم Saints Row را شاهد باشیم؟ بایستی منتظر ماند.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.