Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمال عرضه هیلو ۵ برای پی سی براساس طرح جدید روی جلد بازی

0

احتمال عرضه هیلو 5 برای پی سی با انتشار نسخه جدیدی از باکس آرت روی وب‌سایت آمازون قوت گرفت. با گیم‌نیوز همراه باشید.

چندی پیش در صفحه مربوط به بازی Halo 5: Guardians در وبسایت آمازون، باکس آرت جدیدی از بازی قرار گرفت که دارای نکته ریز ولی در عین بسیار مهمی بود. تفاوت این باکس آرت جدید با نسخه قبلی این است که نوشته‌های روی آن را معمولاً روی جلد بازی‌هایی می‌بینیم که روی بازی‌های پی سی شرکت مایکروسافت دیده می‌شود.

تصویر به کار رفته در این طرح روی جلد جدید هنوز همان قبلی است، اما نوشته روی آن از «Only On Xbox» به «Xbox Console Exclusive» تغییر کرده که در نگاه اول شاید چندان مهم نباشد اما در واقع می‌تواند نشانه‌ای از احتمال عرضه بازی روی پلتفرم پی سی باشد. تمامی بازی‌هایی که در قالب برنامه Xbox Play Anywhere عرضه شده‌اند و علاوه بر ایکس‌باکس وان روی کامپیوتر نیز قابل انجام هستند، روی جلد خود این نوشته را دارند؛ عناوینی چون Sea of Thieves، State of Decay 2 و حتی Ori and the Blind Forest.

نکته حائز اهمیت دیگر در این مورد آن است که این عکس روی جلد دارای رتبه‌بندی از سازمان اروپایی PEGI است و نه تگ سازمان ESRB. نسخه دارای رتبه‌بندی از ESRB همچنان مانند گذشته دارای نوشته «تنها روی ایکس‌باکس» است که دلیل آن می‌تواند قدیمی بودن این طرح باشد. فروشگاه رسمی ایکس‌باکس هنوز فقط کنسول ایکس‌باکس وان را به‌عنوان پلتفرم مقصد هیلو 5 معرفی می‌کند اما احتمال بروزرسانی و اضافه شدن پی سی به آن وجود دارد.

بسیاری از طرفداران مجموعه هیلو روی پلتفرم کامپیوتر‌های شخصی مدت‌هاست که در انتظار عرضه مناسب بازی روی این پلتفرم هستند. با وجود آن که امکان دسترسی به بخش Forge بازی هیلو 5 به‌عنوان ابزار ایجاد نقشه روی پی سی وجود دارد، تجربه بازی اصلی و کامل به کلی متفاوت است.

پس از تعطیل شدن ماد محبوب هیلو به نام ElDewrito توسط مایکروسافت، همه منتظر آن هستند که این شرکت جایگزینی را در اختیار کاربران پی سی قرار دهد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.