Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین آپدیت بتای بلک آوت Call of Duty: Black Ops 4 تعداد بازیکنان را افزایش می‌دهد

0

تنها سه روز از آغاز رویداد گذشته و Treyarch آپدیت بتای بلک آوت Call of Duty: Black Ops 4 را عرضه کرده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

آپدیت بتای بلک آوت Call of Duty: Black Ops 4 در واقع دو تغییر بزرگ و چند بهبود کوچک در بازی پدید می‌آورد. اولین و مهم‌ترین آنها، افزایش تعداد بازیکنان قابل پشتیبانی از ۸۰ به ۸۸ نفر است که روی هر سه حالت مود بتل رویال اعمال خواهد شد. Treyarch پیش‌تر اعلام کرده که بخش بتل رویال بازی با بیش از ۱۰۰ نفر همزمان را نیز تست کرده و موفق بوده، بنابراین نباید مشکلی از بابت افزایش بازیکنان وجود داشته باشد.

دومین تغییری که آپدیت بتای بلک آوت Call of Duty: Black Ops 4 ایجاد می‌کند، سریع‌تر شدن فرایند جمع‌آوری آیتم‌هاست. این سرعت تا حدی که با فرایند ریلود خشاب تداخل پیدا نکند افزایش سرعت پیدا کرده (هر دوی این کارها از دکمه یکسان استفاده می‌کنند). همچنین منوی آیتم‌هایی همراه که با فشردن دکمه‌های D-Pad ظاهر می‌شود، در صورت عدم استفاده شدن برای مدت بیش از ۵ ثانیه به‌صورت خودکار محو خواهد شد.

دارت حسگر، یکی از ابزار‌های پرکاربرد بازی تاکنون که بازیکنان می‌توانستند برای جست‌وجوی مناطق برای دشمنان به‌صورت بی‌نهایت استفاده کنند، یک محدودیت دریافت خواهد کرد. در چند روزی که از شروع بتا گذشته، عده زیادی از آن برای اسکن دائمی مناطق استفاده کرده‌اند که موجب بروز عدم بالانس شده بود. حال قرار است این ابزار فقط برای ۲ دقیقه عمل اسکن را انجام دهد.

Treyarch همچنین اعلام کرده که در حال بررسی مواردی است که گزارش شده بازیکنان به عمد اقدام به کشتن هم‌تیمی‌های خود کرده‌اند. اگرچه هنوز قطعی نیست که این استودیو امکان شلیک به خودی را غیر فعال نماید، گزینه آن روی میز است که از تقلب و هرزبازی جلوگیری شود.

در آخر نیز لازم به ذکر است که دیوید وندرهار از Treyarch اعلام کرده که زره در بازی کمی تضعیف خواهد شد و این تغییر از فردا اجرایی می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.