Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین تصویر از گریم جوکر خواکین فینیکس منتشر شد

0

کارگردان فیلم Hangover مشغول ساخت یک فیلمِ مستقل از شخصیت جوکر با بازی خواکین فینیکس است. فینیکس که از زبده‌ترین بازیگران شاغل در سینمای امریکا است و چندین بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار بوده، حالا با گریمی عجیب روبروی دوربین تاد فیلیپس قرار گرفته است.

فیلم جوکر هنوز عنوان مشخصی ندارد اما این‌طور که پیداست فضای منحصر به فرد، تاریک و عمیق داستان آن، هیچ ارتباطی با جوکر جرد لتو ندارد. تصویر اولیه‌ای که از گریم جوکر خواکین فینیکس منتشر شده با تصویر اولیه‌ی منتشر شده از جوکر جرد لتو زمین تا آسمان فاصله دارد.

پیش از انتشار این تصویر، که فینیکس را با گریم جوکر نشان می‌دهد، یک تصویر از او منتشر شده بود در حالی که کپشن «آرتور» را به همراه داشت. موضوعی که تایید می‌کند فینیکس در این فیلم عمدتا در نقش «آرتور فلک» ایفای نقش خواهد کرد.

فلک استندآپ کمدین شکست خورده‌ای است که بعدا برای روبرو شدن با بتمن به یک تبهکار قدرتمند تبدیل می‌شود.

در حالی که فیلمبرداری این فیلم در نیویورک ادامه دارد، کارگردان اطلاعات بیشتری از این گریم منحصر به فرد به علاقه‌مندان خود داده است. او در یک پست اینستاگرامی ویدئوی کوتاهی از چهره‌ی قبل و بعد از گریم جوکر خواکین فینیکس منتشر کرده است.

 

View this post on Instagram

 

Camera test (w/ sound). Joker.

A post shared by Todd Phillips (@toddphillips1) on

جوکر این فیلم نسبت به همه‌ی جوکرهای تاریخ سینما متفاوت است. جک نیکلسون، هیث لجر و جرد لتو نقش جوکر را بازی کرده‌اند و البته هنرنمایی مارک همیل در نقش جوکر در بازی‌های آرکام نیز از یاد ما نخواهد رفت، اما به نظر می‌رسد فینیکس قرار است جوکر را به مرحله‌ی بعد برساند.

رابرت دنیرو، زازی بیتز، فرانسس کانری و مارک مارون در فیلم جوکر در کنار فینیکس به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم 4 اکتبر سال 2019 میلادی اکران خواهد شد.

تا اکران این فیلم در کنار انتظار برای اطلاعات بیشتر و تریلرهای جدید آن، می‌توانید فیلم‌های جوکر را یک بار مرور کنید.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.