Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

محتوای انحصاری Black Ops 4 برای پلی استیشن ۴ تنها یک هفته زودتر منتشر می‌شود

0

محتوای انحصاری Black Ops 4 برای پلی استیشن 4 تنها هفت روز است تا برتری خاصی نصیب کاربران این کنسول نشود. با گیم‌نیوز همراه باشید.

چندی پیش بود که اکتیویژن از تمامی محتواهای ویژه رایگانی که قرار است پس از عرضه به Call of Duty: Black Ops 4 اضافه شوند پرده برداشت. حال این شرکت تأکید کرده که این موارد ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 و سپس برای دیگر پلتفرم‌ها عرضه می‌شوند. اما چقدر بعد؟ تنها هفت روز!

با توجه به توافق سونی با اکتیویژن در رابطه با موارد انحصاری جدیدترین نسخه مجموعه ندای وظیفه برای این کنسول، غافلگیرکننده نبود که شاهد عرضه زودتر محتوا برای PS4 باشیم. نکته جالب در این باره این است که طول مدت انحصاری بودن محتوای اضافه بازی از ۳۰ روز به تنها ۷ روز کاهش یافته است. این مدت شامل تمامی محتوای رایگان و پولی و نیز رویداد‌های درون بازی می‌شود. از حالا می‌دانیم که قرار است کلاس‌ها و نقشه‌های جدیدی پس از عرضه به بازی افزوده شوند.

روند عرضه محتوای منظم برای Black Ops 4 قرار است با بازی‌های پیشین مجموعه متفاوت باشد. از این پس، بسته‌های کوچک‌تر در فاصله‌های زمانی کمتری به بازی افزوده می‌شوند و این نکته خود نشان می‌دهد که چرا دیگر شاهد انحصار زمانی ۳۰ روزه برای کنسول سونی نیستیم. اکتیویژن همچنین اعلام کرده که سیزن پس بازی به‌صورت جداگانه در هنگام عرضه بازی قابل خریداری خواهد بود. این شرکت هنوز مشخص نکرده که آیا می‌شود محتوا را جداگانه خریداری کرد یا خیر.

Call of Duty: Black Ops 4 در ۱۲ اکتبر/۲۰ مهر برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.