Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کپکام ساخت فیلم سینمایی Mega Man را تایید کرد

0

کپ کام به همراه فاکس قرن 21 با یکدیگر فیلم سینمایی Mega Man را خواهند ساخت. این فیلم توسط Henry Joost و Ariel Schulman کارگردانی و نوشته می‌شود که هر 2 این‌ها با هم سابقه‌ی همکاری در Catfish و Nerve را دارند. Chernin Entertainment که در مراحل ساخت سیاره‌ی میمون‌ها نقش داشته به همراه Masi Oka در ساخت این فیلم کمک می‌کنند.

کپ کام اعلام کرده است که هدف از ساخت این فیلم نه فقط جذب کسانی که با این بازی بزرگ شدند بلکه جذب همه‌ی مخاطبانی است که به فیلم‌های اکشن علاقه دارند.

بر این اساس مگامن هم به سایر برنامه‌های در حال توسعه در سیستم نینتندو پیوست که قرار است از روی آن‌ها فیلم ساخته شود. تا قبل از این پروژه‌هایی مانند ماریو تایید شده بودند.

مگامن در حال حاضر سریال انیمیشنی خود را هم دارا است. در کنار این، کپ‌کام در حال ساخت یک لایو اکشن بر اساس Monster Hunter نیز هست که قرار است آن را Paul W.S. Anderson کارگردانی کند که تا پیش‌ازاین کارگردانی Resident Evil بر عهده داشته است.

آخرین نسخه‌ی مگامن با نام Mega Man 11 هفته‌ی گذشته برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر شد.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.