Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ساز و کار روابط عاشقانه در Assassin’s Creed Odyssey چگونه است؟

0

با اضافه شدن المان‌های نقش‌آفرینی به بازی Assassin’s Creed Odyssey برای اولین بار، در این بازی می‌توانید با دیگران وارد رابطه شوید.

این بازی نه تنها به شما اجازه می‌دهد که با یکی از دو شخصیتِ «الکسیوس» یا «کاساندرا» به بازی بپردازید، که امکان عاشق شدن در طول سفرتان را هم به شما می‌دهد. برای این‌ که سطح روابط خود را به عشق ارتقا دهید کافی است که وارد شاخه‌ای از دیالوگ‌های بازی در رویارویی با دیگران شوید.

مطمئنا مثل هر بازی دیگری با این امکان (برای مثال مس‌افکت یا ویچر)‌ فقط برای شخصیت‌های محدودی در بازی چنین امکانی فراهم شده است. در عین حال که در Assassin’s Creed Odyssey برای تاکید بر روی این قابلیت و از دست نرفتن امکان به دلیل عدم توجه، گزینه‌ی مورد نظر دیالوگ‌ها با یک قلب کوچک کنار نوشته، علامت‌گذاری شده است.

این‌طور که پیداست، در این بازی، در صورتی که خواسته‌های یک شخصیت که امکان برقراری رابطه‌ی عاشقانه با او وجود دارد را براورده کنید، می‌توانید دل او را به دست بیاورید. این اتفاق منوط به انتخاب گزینه‌ی صحیح در میان دیالوگ‌ها است.

برخی از مراحل جانبی مشخصی در بازی وجود دارند که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید شخصیت‌هایی که قبلا با آن‌ها معاشقه کرده‌اید را به کشتی خود برگردانید. این‌جا ممکن است انتظار داشته باشید که تعدد اکس‌ها در عرشه‌ی کشتی موجب درگیری و دعوا شود، اما انگار ما با یک عده انسان به بلوغ رسیده‌ی عاری از حسادت طرف هستیم که خیلی متین و باوقار رفتار می‌کنند!

با این‌حال روابط عاشقانه در Assassin’s Creed Odyssey چندان بدون درگیری هم نیستند. اگر گزینه‌ی اشتباه را در میان دیالوگ‌های مربوط انتخاب کنید، به زبان یونانی سخت با شما برخورد می‌شود و رد می‌شوید. گاهی اوقات گزینه‌ای که فکر می‌کنید می‌تواند به راحتی منجر به صحنه‌ای با یک محو در سیاهی قانع‌کننده شود، نتیجه‌ی عکس می‌دهد. به هر ترتیب، هر دو حالت هیجان‌انگیز است و باید حتما امتحان کنید.

برخی از روابط عاشقانه در Assassin’s Creed Odyssey ممکن است در طول بازی ادامه‌دار شوند، برای همین اگر دفعه‌ی اول شانس خود را از دست دادید، نگران نباشید چون ممکن است فرصت جبران به شما داده شود.

به عنوان مثال Daphne در طول بازی مدام از شما درخواست می‌کند که حیوانات اسطوره‌ای را در سراسر نقشه بکشید، که در واقع راهی است برای وارد رابطه شدن با او. در عوض اگر در چرب‌زبانی خود موفق نشوید، بعدا برای جبران باید به چیزهایی بیشتر از حیوانات درنده فکر کنید.

منبع kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.