Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه iOS فورتنایت از زمان عرضه تا کنون ۳۰۰ میلیون دلار درامد داشته است

0

نسخه‌ iOS فورتنایت (Fortnite: Battle Royale) از زمان عرضه‌ به صورت آزمایشی (بتا) در ماه مارس تا کنون، درآمد قابل توجهی داشته است.

از نیمه‌ی مارس 2018، تا کنون بازی فورتنایت توانسته بر روی پلتفرم iOS رقم شگفت‌انگیز 300 میلیون دلاری درامد داشته باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سنسور تاور، این بازی، بیشترین درامد را در امریکا کسب کرده است.

فورتنایت در امریکا به یک اتفاق فرهنگی تبدیل شده است و رشد آن همچنان ادامه دارد. طبق این گزارش، 65 درصد از این مبلغ 300 میلیون دلاری را مشتریان امریکایی خرج کرده‌اند. این موسسه تخمین می‌زند که با آغاز فصل ششم بازی در هفته‌ی گذشته، 20 میلیون دلار تنها طی یک هفته به درامدهای بازی اضافه شده است.

سنسور تاور احتمال می‌دهد که از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی iOS در ماه مارس، روزانه چیزی حدود 1.5 میلیون دلار در این بازی خرج شده است و از آغاز فصل ششم این رقم به چیزی در حدود 2.5 میلیون دلار در روز رسیده است.

بازی فورتنایت اندروید هم با موفقیت به کار خود ادامه می‌دهد. این بازی تا کنون توانسته بیش از 60 میلیون دلار درامد داشته باشد. نسخه‌ی آزمایشی این بازی در ماه اگوست در اختیار کاربران منتخب قرار گرفت.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.