Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

علی رغم گزارش‌های دیشب تصویر کریس رونالدو همچنان در سایت EA Sports دیده نمی‌شود

0

موضوع تعرض جنسی رونالدو و گزارش مجله‌ی آلمانی اشپیگل در همین راستا، از سر گیری تحقیقات پلیس امریکا و به دنبال آن، دعوت نشدن ستاره‌ی پرتغالی به تیم ملی این کشور، حالا با یک خبر دیگر به‌روزرسانی شده است. سایت‌های ورزشی گزارش می‌دهند که یک زن دیگر هم از رونالدو به خاطر تعرض جنسی شکایت کرده است. صحبت‌ها از این اتهام تازه، در حالی مطرح شده است که برخی از سایت‌های خبری حوزه بازی‌های ویدئویی، شب گذشته خبر دادند که تصویر کریس رونالدو دوباره در سایت EA Sports دیده شده است. خبری که تا جایی که ما بررسی کردیم صحت ندارد.

رونالدو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. او که با پنج توپ طلای خود امسال در مراسم بهترین‌های فیفا شرکت نکرد تا در غیاب او هم‌تیمی‌ سابقش لوکا مودریچ برنده‌ی این جایزه‌ی بزرگ شود، در روزهای اخیر مورد هجمه‌ی اتهام عجیب تجاوز قرار گرفته است. کریستیانو رونالدو، ستاره‌ی اسبق تیم رئال مادرید که تابستان امسال به یوونتوس رفت، در یک بیانیه‌ قویا این اتهامات را رد کرد. اما این باعث نشد که پرونده‌ی او از اذهان عمومی پاک شود.

مهم‌تر از همه برای ما شاید این‌که او امسال برای دومین بار ستاره‌ی روی جلد بازی فیفا است. کاور فیفا 19 که ابتدا با تصویر رونالدو با لباس رئال مادرید رونمایی شد و بعد تغییر یافت، حالا همچنان همان کاور قبلی است، اما EA Sports هر جا که توانسته تصویر رونالدو را حذف کرده است! ابتدا در تبلیغات بازی فیفا 19 در جاهای مختلف از جمله سایت رسمی استودیوی EA Sports و بعد توئیتر و حساب اینستاگرام.

EA Sports همچنین اعلام کرد که پرونده‌ی تعرض جنسی رونالدو را با دقت بررسی می‌کند. این بازیکن فوتبال، حالا در آستانه‌ی یک بحران بزرگ قرار دارد که اگر وکلایش از پس آن برنیایند می‌تواند آینده‌ی این بازیکن پرافتخار را قویا تحت تاثیر قرار دهد.

شب گذشته (7 اکتبر) به هر حال برخی از سایت‌ها از جمله PCGamesN خبر دادند که تصویر رونالدو به سایت EA Sports برگشته است. این خبر با شایعاتی مبنی بر از بین رفتنِ مدارک پرونده‌‌ی رونالدو نزد پلیس منتشر شد و باعث شد فکر کنیم که پرونده، به طرز معجزه‌آسایی حل شده است. اما ظاهرا هر دو خبر اشتباه بوده‌اند. به هر حال، با مراجعه به سایت استودیوی سازنده فیفا و بازی‌های ورزشی دیگر الکترونیک آرتز، می‌بینید که همچنان همه‌ی ستاره‌ها حاضرند جز کریستیانو رونالدو.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.