Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با غیرفعال کردن مینی‌مپ بازی Red Dead Redemption 2 باید از آدم‌ها آدرس بپرسید

0

زمان زیادی به انتشار بازی Red Dead Redemption 2 باقی نمانده و راک‌استار هرروز اطلاعات بیشتری از جزییات این بازی منتشر می‌کند. هرچقدر به تاریخ انتشار بازی نزدیک می‌شویم و چیزهای بیشتری از Red Dead Redemption 2 می‌شنویم، انتظار برای دیدن میزان جزییاتی که در بازی به کار رفته سخت‌تر می‌شود. حالا خبر رسیده که با غیرفعال کردن مینی‌مپ بازی Red Dead Redemption 2 از آدم‌های حاضر در آن منطقه آدرس و اطلاعات دیگر را خواهید شنید.

به گفته‌ی اکانت توییتر Red Dead News، اگر مینی‌-مپ را در بازی خاموش کنید، NPCها برای پیدا کردن راه بهتان کمک می‌کنند، و در دیالوگ‌هایشان به راه‌ها و زمین‌ها اشاره می‌کنند.

ولی اگر مینی-مپ را روشن کنید، این اطلاعات مفید را دیگر از آن‌ها نمی‌شنوید.

این اطلاعات از مجله‌ی بلژیکی Gameplay آمده، در این مجله نوشته: «روی یکی از نقشه‌ها نوشته بود که مکانی وجود دارد که ممکن است در آن یک دوئل انجام شود. یک نشانه‌ی مبهم روی نقشه ما را به یک کافه هدایت کرد. به‌هرحال، ما می‌توانستیم این ماموریت را بدون مینی‌مپ، فقط شانسی پیدا کنیم. بدون مینی‌مپ، شما می‌توانید راهتان را در بازی با نشانه‌هایی که در مسیر می‌بینید پیدا کنید. حتی دیالوگ‌ها هم با آن‌ها هماهنگ است. ما همان تفنگ‌دارانی که را در دیالوگ‌هابه آن‌ها اشاره شده بود را در همان بار پیدا کردیم و مبارزه تمام شد».

راک‌استار گفته در بازی مورد انتظارش بیشتر از ۲۰۰ نوع جانور با رفتارهای متفاوت پیدا می‌شود. همچنین به‌تازگی گفته شده در Red Dead Redemption 2، بیش از ۵۰ مدل اسلحه خاص وجود دارد.

قبل از عرضه‌ی بازی در ۲۶ اکتبر، می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را این‌جا مرور کنید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.