Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

استودیوی Digital Scapes در ساخت Cyberpunk 2077 مشارکت می‌کند

0

CDPR ، سازنده‌‌ی سری بازی‌های ویچر، با استودیوی ونکووری Digital Scapes قرارداد همکاریِ طولانی مدت امضا کرد. تمرکز این همکاری، بیشتر برروی توسعه‌ی بازی پیش‌روی استودیوی سی‌دی‌ پراجکت رد، Cyberpunk 2077 است.

استودیوی Digital Scapes، یک توسعه‌دهنده‌ی بلندپرواز است که توسط اعضای سابق Bioware، Radial Entertainment و Relic تاسیس شده. این استودیو متخصص ساختن ابزار،‌ اسِت، سیستم‌های ابری، برای بازی‌های AAA مولتی‌پلیر کنسول و پی‌سی است.

اعضای تیم Digital Scapes، تجربه‌ی کار کردن روی عناوین بلاک‌باستر مهمی مثل Company of Heroes، Warhammer 40000، Dying Light، Prototype و بازی‌های دیگری را دارند.

Michal Nowakowski معاون ارشد بخش توسعه‌ی کسب و کار استودیوی CD Projekt RED، گفته:

«سایبرپانک ۲۰۷۷ جسورانه‌ترین پروژ‌ه‌ی ما تا امروز است و داریم هرروز روی آن سخت کار می‌کنیم تا آن‌ را خلاقانه بسازیم و دست‌آوردی در تکنولوژی کسب کنیم. تیم Digital Scapes، خلاقیت، تجربه و دانش‌فنی زیادی را به‌همراه می‌آورد و من اطمینان دارم که این همکاری طولانی‌مدت، چیزهای زیادی به بازی اضافه می‌کند».

همچنین در ادامه‌، Marcin Chady، رییس استودیوی Digital Scapes گفته: «هر دوی ما مشتاق و مفتخر هستیم که با سی‌دی پراجکت کار می‌کنیم. آن‌ها بی‌اندازه خلاق هستند و تیم کاملی هستند که دارند بازی‌های روایت‌محور و نقش‌آفرینی را به‌طور بی‌سابقه‌ای به مرحله‌ی دیگری می‌برند. ما مشتاقانه منتظریم که به آن‌ها کمک کنیم تا بهترین بازی روی این سیاره را بسازند!»

شریک کانادایی CDPR، در روند توسعه‌ی Cyberpunk 2077 برای ساختن و بهینه‌سازی مشکلات فنی، همکاری نزدیکی با آن‌ها خواهد داشت.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.