Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Assassin’s Creed Rebellion در راه تلفن‌های اندرویدی

0

یوبی‌سافت ار عرضه بازی Assassin’s Creed Rebellion برای دستگاه‌های اندروید به‌عنوان عضو جدید خانواده اساسینز خبر داد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی Assassin’s Creed Rebellion قرار است ماه آینده، در ۲۱ نوامبر برای تلفن‌های اندرویدی منتشر شود. طراحی کاراکتر‌های این بازی شباهت زیادی به چهره‌های بامزه کنسول نینتندو وی دارد. داستان در اسپانیا جریان داشته و به‌صورت خلاصه، بازی Assassin’s Creed Rebellion یک نقش‌آفرینی استراتژی است که در آن باید قاتلین را با مهارت‌های مختلف پرورش دهید و دخل تمپلارها را درآورید.

محوریت بازی در مقر فرماندهی شماست که قاتلین تحت فرمانتان در آنجا مستقر هستند و آموزش می‌بینند. این مقر را می‌توان با افزودن اتاق‌های بیشتر و موارد اینچنینی ارتقا داد و ابزار‌های قدرتمندتری برای قاتلین در آن ساخت. جهت شکست دادن تمپلارها بایستی گروهی از قاتلین را با مهارت‌های گوناگون جمع‌آوری کنید. هر کدام از آنها برای انجام انواع مختلف مأموریت‌ مناسب هستند و همچون دیگر بازی‌های این مجموعه، می‌توانید انتخاب کنید که مأموریت را مخفیانه انجام دهید یا کشت و کشتار راه بیندازید.

بازی Assassin’s Creed Rebellion تنها برای دستگاه‌های موبایل توسعه یافته و فعلاً خبری از عرضه آن برای پلتفرم‌های دیگر نیست.

منبع DroidLife

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.