Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان فیلم Black Panther قسمت بعدی را هم می‌سازد – گزارش

0

رایان کوگلر طبق گزارشی قرار است در ادامه ساخت فیلم Black Panther قسمت بعدی را نیز بسازد. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

هالیوود ریپورتر در گزارشی خبر داده کارگردان فیلم Black Panther قسمت بعدی را نیز خواهد ساخت. طبق این گزارش، رایان کوگلر کار نویسندگی فیلم را نیز برعهده خواهد داشت. هنوز ساخت دنباله Black Panther از جانب دیزنی یا مارول به‌صورت رسمی تأیید نشده، اما مدیر عامل دیزنی آقای باب بیگر و مدیر استودیو‌های مارول اقای کوین فایگی پیش‌تر از وجود ایده‌هایی برای ادامه داستان گفته بودند.

به گفته فایگی در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی، چیز خاصی برای رونمایی وجود ندارد اما ساخت دنباله فیلم قطعی است. Black Panther یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ بود که بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در گیشه‌ها فروخت. این فیلم علاوه بر محبوبیت میان تماشاگران، توانست نقد‌های مثبتی نیز از منتقدان دریافت کند و بسیاری مارول را به دلیل ساخت فیلمی ابرقهرمانی با تیم بازیگری غالباً سیاه‌پوست ستودند. بررسی این فیلم توسط گیم‌نیوز را می‌توانید در اینجا بخوانید.

هنوز تاریخ اکران دقیقی برای دنباله Black Panther اعلام نشده است. انتظار می‌رود اطلاعات مربوط به برنامه‌های مارول برای فیلم‌های پس از انتقام‌جویان 4 در سال ۲۰۱۹ عمومی شوند.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.