Publisher Theme
I’m a gamer, always have been.

خالق اساسینز کرید؛ جید ریموند از الکترونیک آرتز جدا شد

0

خانم «جید ریموند» (Jade Reymond) استودیوی EA Motive که خود یکی از پایه‌گذاران آن محسوب می‌شود را ترک کرد. طبق اعلام ونچر بیت، مسئولیت این استودیو در حال حاضر بر عهده‌ی «سامانتا رایان» است. استودیوی EA Motive مشغول کار بر روی یک عنوان اعلام نشده‌ی استاروراز بود که رییس این استودیو جید ریموند از الکترونیک آرتز جدا شد.

سامانتا رایان مسئولیت اداره‌ی استودیوی‌های EA موبایل، مکسیس و استودیوهای بایوور را بر عهده دارد و حالا عهده‌دار ریاست استودیوی EA Moitve نیز شده است. او در حال حاضر به تنهایی همه‌ی استودیوهای الکترونیک آرتز در آمریکای شمالی به جز ری‌اسپاون و EA Sports را رهبری می‌کند.

در اخیرترین پروژه‌ی خود، EA Motive به استودیوی دایس در ساخت بازی Star Wars Battlefront 2 کمک کرده بود. بازی معرفی نشده‌ی استاروارز که این استودیو بر روی آن کار می‌کرد، همان بازی بود که «امی هنیگ» در استودیوی ویزرال مشغول ساخت آن بود، که با ترک او پا در هوا ماند. امی هنیگ ماه ژوئن امسال از الکترونیک آرتز جدا شده بود.

سخنگوی الکترونیک آرتز در این مورد رسما اعلام موضع کرده است: «استودیوی الکترونیک آرتز بر روی ساخت و توسعه‌ی بازی‌ها و محتوای خلاقانه و جدید تمرکز دارد. «لارا میل» و تیمش قدم‌هایی برای حمایت بازی‌سازان ما در این مسیر برداشته‌اند، که از این جمله می‌شود به گسترش مسئولیت‌های «سامانتا رایان» برای رهبری تیم‌های بیشتر از جمله Motive اشاره کرد.»

این‌طور به نظر می‌رسد که رفتن جید ریموند در واقع یک حرکت استراتژیک توسط الکترونیک آرتز برای بیشتر کردن سیطره‌ی سامانتا رایان بر روی بازی‌های این شرکت بوده است. یک جابجایی که باید منتظر نتایج و تبعات آن باشیم.

الکترونیک آرتز در مورد سامنتا رایان گفته است:

سامانتا را به خاطر هدایت تیم‌های بازی‌سازی و حمایت آن‌ها برای حقیقت بخشیدن به رویاهایشان و طراحی بازی خلاقانه می‌شناسیم. او یک بازیساز بسیار با تجربه است و در کارنامه‌اش می‌توان بازی‌هایی از The Sims گرفته تا Batman: Arkham City و No One Lives Forever تا بازی بسیار مورد انتظار Anthem را مشاهده کرد.

در راستای این تغییر، جید ریموند از الکترونیک آرتز جدا شد. الکترونیک آرتز در این باره گفته است:

با این تغییر جید ریموند تصمیم به جدایی از الکترونیک آرتز گرفت. در مدتی که با ما بود، جید به ما برای ساخت تیم‌های بزرگ کمک کرد و پروژه‌های‌مان در Motive و دیگر استودیوها بدون تغییر به حرکت ادامه دادند. ما از تمام تلاش‌های او تشکر می‌کنیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.

استودیوی ری‌اسپاون نیز مشغول ساخت بازی استاروارز خود است که انتظار می‌رود در سال 2019 عرضه شود.

منبع gamespot
مطالب مرتبط

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.