Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصویر لو رفته از نقشه‌ی Red Dead Redemption 2 را ببینید

0

روز به روز به عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 نزدیک می‌شویم و این بازی هر روز داغ‌تر و داغ‌تر می‌شود. در آستانه‌ی عرضه‌ی این بازی، دو سه روز مانده به کشفِ جای‌جای نقشه‌ی توسط بازی‌کنندگان، تصویری از نقشه‌ی این بازی منتشر شده است.

کاربران سایت رددیت این تصویر را منتشر کرده‌اند. با نگاهی به این نقشه می‌توانیم بخش‌های مهمی از نقشه‌ی بازی قبلی را ببینیم. Flat Iron Lake در تصویر لیک شده مشخص است. همچنین Tall Trees و Armadillo را می‌شود دید. به نظر نمی‌رسد مکزیک نیز در نقشه جای داده شده باشد، اما به هر حال چند منطقه‌ی جدید در بازی وجود دارد که ندیده‌ایم. در سایت Imgur ببینید.

تصویر لو رفته از نقشه‌ی Red Dead Redemption 2

در خبرها شنیده‌ایم که بازی 99 گیگابایت حجم دارد. پری‌لود بازی هم چند روزی است که شروع شده و می‌توانید دیتای آن را دانلود کنید. با توجه به حجم بالای بازی، منطقی است که تا کنون دانلود آن را شروع کرده باشید. از طرف دیگر، می‌دانیم که این بازی در دو دیسک عرضه می‌شود.

تا عرضه‌ی مهم‌ترین بازی نسل فرصت زیادی نمانده. نگویید که به هر دلیلی نمی‌توانید این بازی را تهیه کنید. در روزهای آینده بیشتر و بیشتر از این بازی راکستار در گیم‌نیوز خواهید خواند.

باور کنیم که هنوز پیش‌نمایش آن را در گیم‌نیوز نخوانده‌اید؟

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.