Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای مراحل Gunslinger در بازی Red Dead Redemption 2

7

در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید تا شما را در تمام کردن مرحله فرعی Gunslinger در بازی Red Dead Redemption 2 راهنمایی کنیم.

هفت‌تیر‌کش‌های مشهور در غرب وحشی انتظار شما را برای یک دوئل بر سر مرگ و زندگی می‌کشند. مراحل فرعی Gunslinger در بازی Red Dead Redemption 2 شامل جست‌وجو برای این هفت‌تیر‌کش‌ها، گرفتن عکس‌هایشان و (به احتمال زیاد) کشتن آنهاست. این مراحل را می‌توان در دومین سالن در شهر Valentine که اولین شهری است که در آن پا می‌گذارید آغاز کرد. این سالن از آن نمونه‌هایی نیست که بخش بزرگی از مراحل داستانی را در خود داشته باشد، بلکه میزبان یک مرحله فرعی است.

در آنجا با نویسنده‌ای به نام Calloway صحبت کنید و او از شما می‌خواهد که گروهی از هفت‌تیرکش‌ها را برای مرحله The Nobles of Men, and a Woman دنبال کنید. او از شما می‌خواهد که با عکس‌های آنها به همراه داستان‌های روزهای خوبشان در غرب وحشی نزدش بازگردید. در بیشتر موارد، این هفت‌تیرکش‌ها دوست ندارند کسی مزاحمشان شود و معمولاً در پایان باید تا پای مرگ با آنها دوئل کنید. پس بهتر است آماده باشید.

مرحله فرعی Legendary Gunslingers

ابتدای کار، عکس‌هایی که به شما داده می‌شود را بررسی کنید. با انجام این کار، موقعیت آنها به‌صورت خودکار روی نقشه علامت زده می‌شود. در یک زمان می‌توانید به ۴ هفت‌تیرکش دسترسی داشته باشید اما توصیه می‌کنیم از ترتیبی که در ادامه می‌گوییم پیروی کنید چرا که برخی از این مراحل سلاحی بی‌همتا یا آیتم‌های باارزش دیگری مث نقشه گنج را به همراه دارند.

هشدار: اکثر این هفت‌تیرکش‌ها یک سلاح بی‌همتا از خود باقی می‌گذارند. این قطعاً خبر خوبی است اما حواستان باشد که حتماً پس از کشتنشان این سلاح‌ها را بردارید؛ شانس دومی در کار نیست!

Emmet Granger

این فرد که علاقه زیادی به خوک‌ها نیز دارد، نزدیک Flat Iron Fake مستقر است. با او شروع به صحبت کنید و او از شما می‌خواهد که چهار کپه مدفوع خوک را برایش تمیز کنید. پس از اتمام کار، او را به یک دوئل دعوت کنید (Antagonize).

پیش از آن که وی اقدام به پرتاب چاقو کند به او شلیک کنید، سپس سراغ جسدش رفته و از آن عکس بگیرید. مرحله بدین ترتیب به پایان می‌رسد. حال می‌توانید تپانچه وی را برداشته و آن را نزد خود نگه دارید.

Billy Midnight

بیلی یک فرد منزوی است که در نزدیکی ایستگاه قطار Rhodes سکنا گزیده است. با مسئول قطار صحبت کنید تا او شما را به قطار بعدی هدایت کرده که بدین طریق بیلی را پیدا می‌کنید. او را تعقیب کنید تا در نهایت روی یک پشت بوم مقابل او قرار بگیرید. بیلی سرعت بالایی دارد اما اگر موفق به کشتن وی شوید، تپانچه کمیاب وی انتظارتان را می‌کشد. از جسد وی عکس بگیرید و کار تمام است.

Black Belle

بل در ‌Bluewater Marsh مخفی شده و بهتر است بلافاصله پس از بیلی میدنایت سراغ او بروید چرا که به Rhodes نزدیک است. هنگام رسیدن به آنجا، باید به وی در مقابله با چند موج از جایزه‌بگیرها کمک کنید. می‌توانید از حیاط دفاع کرده و با تله‌های انفجاری همزمان از شر چند نفر خلاص شوید، اما با از راه رسیدن مسلسل گاتلینگ، اول سراغ آن را برسید. با اتمام کار، عکس بل را بگیرید و اگر دوست دارید، جسد‌ها را لوت کنید. فراموش نکنید که کلبه بل را بگردید تا Cigarette Card را پیدا کنید.

Flaco Hernandez

فلاکو همراه گروهی از قاتلان است، پس بهتر از پیش رفتن سراغ وی به خوبی مهیا شوید. همچنین وی را در The Grizzlies پیدا می‌کنید، بنابراین لباس‌های زمستانی بپوشید تا یخ نزنید. کمپ وی در نزدیکی یک دریاچه یخ‌زده قرار دارد و می‌توانید با مخفی کاری، کلک چند نفر از اعضای گروه او را بکنید. پس از کشتن زیردستانش، می‌توانید سراغ خودش بروید. رولور فلاکو، Cigarette Card و نقشه گنج The Poisonous Trail پس از قتل وی نصیبتان خواهد شد.

پس از کشتن این چهار هفت‌تیرکش، متوجه می‌شوید که Calloway غیبش زده و دیگر روی نقشه نیست. نگران نشوید؛ ادامه این داستان تا فصل ۴ بازی در دسترس قرار نمی‌گیرد. به سالن شهر Valentine برگردید و با متصدی بار صحبت کنید که او نیز شما را به Grand Korrigan Riverboat در Saint Denis می‌فرستد. با Calloway صحبت کنید و او نیز موقعیت آخرین هفت‌تیرکش را برایتان مشخص می‌کند: Slim Grant

Slim Grant

ابتدا باید نزد کلانتر در Annesburg و سپس به کمپ خلافکاران در غرب این شهر بروید. حساب راه‌زن‌ها را برسید و گرنت را آزاد کنید. او را به Brandywine Drop ببرید.

حال باید مهیای دوئل شوید. این هفت‌تیرکش را بکشید تا سلاحش را صاحب شوید و بدین ترتیب، مراحل Gunslinger به پایان می‌رسد.

تمامی مطالب مربوط به بازی Red Dead Redemption 2 در گیم‌نیوز را در اینجا دنبال کنید
منبع VG247
7 نظر برای این مطلب
  1. Joker می‌گوید

    سلام . من هفت تیر کش هایی که مستر کالووی عکساشونو داد رو کشتم و عکسشونو گرفتم در چپتر ۱ [ فصل ۱] و بعد از کشتن آخرین هفت تیر کش مستر کالووی گم شد… الان باید صبر کنم تا فصل ۴ ؟

  2. رسول محرمی می‌گوید

    اون نویسندرو چجوری پیدا کنم

  3. حسین می‌گوید

    نباید اون مرحله رو بری،یه مرحله دیگه هم برات هست،اونو برو،بعد با چند نفر می رید همون جا.اگرم اونم رحله رو رفتی و نشد اشکال نداره،یه مرحله دیگه رو برو،بالاخره درست میشه

  4. Marshall_Lp4 می‌گوید

    سلام وقت بخیر…واسم یه مرحله باز شده تو نقشه دوتا چرخ قطار کنار همه وقتی میرم اونجا تعداد اونا خیلی زیاده و منو میکشن ممنون میشم راهنمایی کنید چطور این مرحله رو رد کنم

  5. امید می‌گوید

    سلام
    چطوری دوئل کنیم تو red dead 2 وقتی r2 را نگر میداریم.اسلحه را در نمیاره.

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      باید آروم فشار بدی R2 رو یه دفعه نگیر.

      1. امید می‌گوید

        مرسی

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.