Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سرورهای Fallout 76 برای همیشه آنلاین خواهند ماند

0

برخلاف بازی‌های دیگر مجموعه‌ی فال‌اوت بازی Fallout 76 یک تجربه‌ی چندنفره‌ی آنلاین است و شما برای بازی کردن آن نیاز به اتصال به اینترنت دارید. اما چه می‌شود اگر روزی بتسدا تصمیم بگیرد سرورهای Fallout 76 را خاموش کند؟ بتسدا به همین مسئله فکر کرده و پاسخ جالبی برای آن دارد.

سازندگان Fallout 76 معتقد هستند که می‌توانند سرورهای این بازی را برای همیشه آنلاین نگه دارند. در یک گفتگو در این هفته، «پیت هاینز» در این باره به گیم‌اسپات گفت:

سرورهای Fallout 76 تا چه زمانی آنلاین باقی خواهند ماند؟ تا ابد!

وی پس از این با اشاره به بازی دنیای وارکرفت خاطرنشان کرد که «این چیزی است که ما به آن امید داریم. کسی نمی‌داند، اگر خوش‌شانس باشیم شاید این بازی 10 سال عمر کند. WoW حالا چند سال است که برقرار است؟ آیا قرار است این بازی در یک سال آینده تعطیل شود؟ خیلی بعید می‌دانم.

بازی Fallout 76 نیازمند اتصال به اینترنت است و این موضوع برای بتسدا هزینه در بر خواهد داشت. همانطور که در بسیاری دیگر از بازی‌های آنلاین دیده‌ایم، سازندگان تصمیم می‌گیرند که پس از مدتی تمرکز خود را بر روی عناوین جدید گذاشته و سرورهای بازی را تعطیل کنند. هاینز معتقد است که بتسدا در صورتی که مردم دست از بازی کردن Fallout 76 بکشند آن را تعطیل خوئاهد کرد. ضمنا تاکید می‌کند که پشتیبانی بتسدا از این بازی تمامی نخواهد داشت.

ما تا جایی که مردم به بازی کردن ادامه دهند به پشتیبانی از این بازی ادامه می‌دهیم. این یک فرنچایز بزرگ است و تعهد ما به آن تمام نشدنی خواهد بود.

در گذشته که بازی‌ها به اینترنت نیازی نداشتند و می‌توانستید هر موقع که دلتان خواست آن‌ها را بازی کنید، یک بازی رسما برای همیشه متعلق به خریدارش بود. در این زمینه نیز هاینز خاطر نشان کرده که «برنامه‌ی ما برای این بازی سال‌ها طول می‌کشد و در آن زمان دیگر این سوال که حق خریدار چه می‌شود، بی محل خواهد بود.»

بازی Fallout 76 که نسخه‌ی آزمایشی آن در حال حاضر در دسترس کاربران قرار گرفته، 14 نوامبر عرضه خواهد شد. این بازی را می‌توانید برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی خود تهیه کنید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.