Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

در مراسم The Game Awards 2018 معرفی بازی‌های جدید بیشتر از هر سال است

0

هر سال در ماه دسامبر منتظر مراسم The Game Awards هستیم تا بهترین بازی‌های سال انتخاب و معین شوند. بازی‌هایی که تا قبل از ماه دسامبر به بازار عرضه شوند در میان عناوین این جوایز قرار خواهند گرفت. با این حال، بخش مهمی از مراسم هر سال معرفی بازی‌های جدید است. این طور که پیداست در مراسم The Game Awards 2018 معرفی بازی‌های جدید بیش از همیشه خواهد بود و زمان زیادی را به خود اختصاص خواهد داد.

مجری و تهیه‌کننده‌ی این مراسم، «جف کلی» رسما اعلام کرده است که مراسم امسال از هر سال بزرگ‌تر خواهد بود و توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. او در توئیتر خود نوشت که The Game Awards 2018 معرفی بازی‌های جدید را به مرحله‌ای جدید می‌رساند.

یکی از چیزهایی که در مورد آن مطمئن هستیم این است که بازی Death Stranding در این مراسم حاضر خواهد بود. کوجیما سازنده‌ی این بازی و جف از دوستان نزدیک هستند و این بازی اولین بار در همین رویداد معرفی شد.

کلی در گفتگویی با سایت ونچربیت در این باره گفت: «اغلب ناشران بزرگ در این رویداد اخبار خود در مورد آن‌چه برای آینده تدارک دیده‌اند را اعلام خواهند کرد.»

این‌جا می‌توانید لیست برندگان جوایز مراسم The Game Awards سال گذشته را ببینید.

نامزدهای دریافت جوایز The Game Awards 2018 دو روز دیگر یعنی 13 نوامبر (22 آبان) اعلام خواهند شد و همزمان در وبسایت این رویداد، رای گیری نیز آغاز می‌شود. شما می‌توانید به بازی‌های محبوب خود در هر رشته رای دهید.

مراسم The Game Awards 2018 در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) برگزار می‌شود و برندگان و بازی‌های جدید را در این تاریخ خواهیم شناخت. این مراسم از طریق یوتوب، فیسبوک، میکسر، استریم تی‌وی، پی‌اس‌ان و ایکس باکس لایو قابل مشاهده خواهد بود.

اخبار این رویداد را حتما در گیم‌نیوز خواهید خواند.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.