Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار اولین بسته‌ی گسترش‌دهنده Forza Horizon 4 مشخص شد

0

اولین بسته‌ی گسترش‌دهنده Forza Horizon 4 با نام Fortune Island یک ماه دیگر برای این بازی منتشر خواهد شد. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

Fortune Island اولین از دو بسته‌ی گسترش‌دهنده Forza Horizon 4 است که قرار ۱۳ دسامبر منتشر شود. همانطور که از نام آن مشخص است، این بسته بازیکنان را به جزیره‌ای خیالی که در «مناطق شمالی دوردست جزایر بریتانیا» قرار دارد خواهد برد؛ جایی که همچون بسته‌های اکسپنشن پیشین این مجموعه، شرایط آب‌و‌هوایی شدیدی حاکم بوده و مهارت‌های رانندگی بالایی می‌طلبد.

طوفان‌های رعدوبرق مهیب، جاده‌های گلی لبه پرتگاه و مسیر‌های پرپیچ‌و خم کوهستانی از جمله شرایطی است که انتظار بازیکنان را در این بسته می‌کشند و همچنین اعلام شده که «گنجینه مخفی» نیز در آن پیدا می‌شود. شاید منظور از این گنجینه، خودرو‌های Barn Find جدید باشد.

Fortune Island به‌عنوان اولین بخش از محتوای اضافی فورزا هورایزن 4 با قیمت ۳۰ دلار در دسترس است. خریداران نسخه Ultimate یا باندل Ultimate Add-On می‌توانند رایگان آن را تجربه کنند.

مایکروسافت در جریان رویداد X018 همچنین اعلام کرد که تمامی ۵ خودروی مخصوص فورد هونیگان، که در دهمین قسمت ویدئو‌های کن بلاک، راننده معروف رالی حضور دارند، به بازی افزوده خواهند شد. دو عدد از این خودرو‌ها هم‌اکنون برای خریداران Car Pass در دسترس بوده و سه تای دیگر نیز برای تمامی بازیکنان در ماه‌ جاری و آینده منتشر خواهند شد.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.