Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی جدید اسکوئر انیکس برای پلی استیشن ۵ در حال ساخت است

0

براساس رزومه یکی از کارکنان استودیو Luminous Productions، بازی جدید اسکوئر انیکس برای پلی استیشن 5 در حال ساخت است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

استودیو Luminous Productions یکی از زیرمجموعه‌های شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس است. یکی از طراحان کاراکتر سه‌بعدی این استودیو، در رزومه خود در شبکه اجتماعی لینکدین به بازی AAA جدیدی برای پلی‌استیشن 5 که در حال ساخت است اشاره و بعداً اقدام به حذف آن کرده است. چندی پیش وب‌سایت Gematsu از ثبت تریدمارک جدیدی به نام Last Idea توسط این شرکت خبر داد و احتمال دارد بازی جدید اسکوئر انیکس برای پلی استیشن 5 همین عنوان باشد.

Luminous Productions در ماه مارس ۲۰۱۸ با تمرکز بر ساخت بازی‌های AAA توسط اسکوئر انیکس بنا نهاده شد. این استودیو در ابتدای کار در اختیار هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی فاینال فانتزی 15 قرار گرفت تا ایده‌ها و بازی‌های جدید را در آن پیاده‌سازی کند اما با ضرردهی شدید اسکوئر انیکس بخاطر یکی از پروژه‌های در حال ساخت در این استودیو و در نتیجه لغو آن، تاباتا تصمیم به جدایی گرفت. پروژه مذکور قرار بوده یک عنوان AAA باشد که به سرعت فرایند ساخت آن طی شود که هرگز چنین نشد.

اولین بار نیست که سرنخی از کنسول نسل آینده سونی پیدا می‌شود. مدتی است که خبر تحویل کیت‌های توسعه‌دهنده این کنسول جدید به بازیسازان مشخص شده و حال این بازی جدید نیز بر نزدیک بودن هر چه بیشتر پلی‌استیشن 5 به عرضه صحه می‌گذارد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.