Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Super Smash Bros. Ultimate رکورد بیشترین پیش فروش تاریخ نینتندو سوییچ را شکست

0

Super Smash Bros. Ultimate رکورد بیشترین پیش فروش تاریخ کنسول سوییج را جا‌به‌جا کرد تا از حالا بتوان روی موفقیت قطعی آن صحبت کرد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

شاید چندان خبر پیش فروش بسیار خوب این بازی غیرمنتظره نبود، اما Super Smash Bros. Ultimate رکورد بیشترین پیش فروش تاریخ کنسول نینتندو سوییچ را شکسته است تا از حالا بتوان آن را یکی از مدعیان جدی جابه‌جا کردن رکورد بیشترین فروش تاریخ سوییچ نیز دانست. شاید امروزه چندان نتوان به آمارهای پیش‌فروش بازی‌ها برای پیش‌بینی عملکردشان هنگام عرضه اطمینان کرد، اما از یکی از قسمت‌های مجموعه بسیار محبوب Super Smash Bros. نمی‌توان انتظار چیز دیگری غیر از موفقیت داشت.

نینتندو اعلام کرده که Super Smash Bros. Ultimate رکورد بیشترین پیش فروش تاریخ این مجموعه و همچنین کنسول سوییچ را شکسته است. این بازی اگر بخواهد پرفروش‌ترین نسخه مجموعه شود، بایستی فروشی بیش از ۱۳.۲۹ میلیون نسخه‌ای Super Smash Bros. Brawl که برای کنسوی وی یو منتشر شده بود داشته باشد.

پرفروش‌ترین بازی تاریخ سوییچ تا امروز عنوان Super Mario Odyssey با فروش ۱۲.۱۷ میلیون نسخه‌ای بوده و پس از آن نیز به ترتیب ماریو کارت ۸ دلوکس (۱۱.۷۱ میلیون نسخه) و نسخه Breath of the Wild از مجموعه زلدا (۱۰.۲۸ میلیون نسخه) قرار دارد. بایستی منتظر ماند و دید که این رکورد نیز توسط Super Smash Bros. Ultimate شکسته می‌شود یا خیر. این بازی در هفتم دسامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.