Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

از اسکین های جدید رویداد زمستان ۲۰۱۸ اورواچ رونمایی شد

0

به‌روزرسانی رویداد زمستان 2018 اورواچ هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته تا بازی کاملاً حال و هوای کریسمس را به خود بگیرد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

رویداد زمستان 2018 اورواچ برای این بازی محبوب بلیزارد چندین محتوای جدید از جمله دکوراسیون‌ متناسب با زمستان و عید کریسمس و بازگشت دو Brawl زمستانی مخصوص را به بازی می‌افزاید. با وجود تمام این موارد، شاخص‌ترین موارد در رویداد‌های اورواچ اسکین‌هایی هستند که بلیزارد برای هیروهای دوست‌داشتنی بلیزارد تدارک می‌بینید و در رویداد زمستانی امسال، شاهد گستره‌ای از اسکین‌هایی عالی با طراحای خلاقانه و چشم‌نواز هستیم.

این اسکین‌ها را می‌توان مستقیماً خریداری کرد یا آنها را از طریق لوت باکس‌های دارای محدودیت زمانی به‌دست آورد؛ یکی از این لوت باکس‌ها پس از لاگین در اکانت به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همانند همیشه، بیشترین تغییرات در اسکین‌ها متعلق به نمونه‌های لجندری است که ظاهر کاراکترها را بشدت تغییر می‌دهند. اسکین‌های از این دست شامل Biathlong Widowmaker, Figure Skater Symmetra, Snowboarder Zarya, Snow Fox Lucio, Sugar Plum Fairy Mercy و Krampus Junkrat می‌شوند. علاوه بر این، مجموعه‌ای از اسکین‌های اپیک نیز در دسترس قرار گرفته که شامل این موارد می‌شوند: Festive Reinhardt, Gift Wrap Bastion و Winter Ashe.

اگر دلتان برای اسکین‌های سال گذشته تنگ شده، بلیزارد آنها را یک بار دیگر با قیمتی کمتر عرضه کرده است. چهار نقشه از بازی نیز تم زمستانی و برفی به خود گرفته‌اند: Blizzard World، King’s Row، Black Forest و Hanamura. علاوه بر موارد ظاهری، بلیزارد مود‌های Yeti Hunter و Mei’s Snowball Offensive را نیز از سال قبل برگردانده است.

از میان کاراکتر‌هایی که اخیراً به بازی اضافه شده‌اند، تنها Ashe اسکین مخصوص خود را در رویداد زمستان 2018 اورواچ دریافت کرده است. Brigitte و Wrecking Ball باید یک سال دیگر صبر کنند. در ادامه تصاویر هیرو‌های بازی همراه با اسکین‌های جدیدشان را مشاهده می‌کنید:

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.