Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مپ Vikendi پابجی به موبایل هم آمد

0

مپ Vikendi پابجی به‌عنوان جدیدترین نقشه بازی، اوایل این هفته برای پی‌سی منتشر شد و حالا روی پابجی موبایل هم در دسترس قرار گرفته است.

مپ Vikendi پابجی در جریان رویداد گیم اواردز ۲۰۱۸ معرفی شد. این نقشه که تم زمستانی و برفی دارد، با وسعت ۶x۶ کیلومتر خود از دو نقشه Miramar و Erangle کوچکتر است اما از Sanhok با ابعاد ۴x۴ کیومتری ابعاد بزرگتری دارد. طراحی این نقشه به ترتیبی است که تمامی کوهستان‌ها، مناطق باز، روستاهای متروک و دریاچه‌های آن پوشیده از برف بوده و منجمد است.

این نقشه همچنین ویژگی‌های خاص دیگری دارد؛ از جمله اسنوموبیل به‌عنوان وسیله نقلیه در زمین‌های پوشیده از برف. بازیکنان همچنین می‌توانند در مسابقه برف‌بازی نیز در جزیره شرکت کنند. به‌روزرسانی جدید پابجی موبایل علاوه بر نقشه Vikendi، موارد بیشتری نیز به همراه دارد؛ از جمله سیستم مچ‌میکینگ میان سروری و تدبیر‌ات ضد تقلب جدید. پابجی کورپ و شرکت Tencent همچنین سیستم جدیدی به نام Firearm Finish Upgrade و نیز «Lucky Treasure» را که شانس دریافت سلاح M416 با تم یخی را به بازیکنان می‌دهد برای پابجی موبایل تدارک دیده‌اند.

مپ Vikendi پابجی در ماه ژانویه ۲۰۱۹ برای نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی منتشر می‌شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.