Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ژانویه ۲۰۱۹ مشخص شدند

0

سونی در فهرست بازی های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ژانویه ۲۰۱۹ عناوین متنوعی گنجانده که در آغاز سال جدید میلادی می‌توانند سرگرم‌کننده باشند.

شاید باورش سخت باشد ولی سال ۲۰۱۸ نیز در چشم به‌هم‌زدنی به پایان رسید تا چند روز دیگر شاهد اولین سری عناوین رایگان برای کاربران پلی‌استیشن سال جدید در قالب فهرست بازی های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ژانویه ۲۰۱۹ باشیم. اول از همه سراغ بازی‌های رایگان مخصوص کنسول PS4 می‌رویم. کاربران کنسول محبوب سونی می‌توانند بازی هیچان‌انگیز Steep محصول یوبی‌سافت را از اول ژانویه رایگان تجربه کنند؛ عنوانی ورزشی با محوریت اسکی، اسنوبرد و پاراگلاید در مناطق سرد و پوشیده از برف که حال و هوای زمستانی سال نو را تکمیل می‌کند.

دیگر عنوان رایگان PS4 بازی Portal Knights است؛ یک بازی نقش‌آفرینی که با عناصر کرفتینگ و ساخت و ساز شبیه با ماینکرفت همراه است و بازیکنان را تشوبق به اکتشاف و ماجراجویی می‌کند. بازی های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ژانویه ۲۰۱۹ که سونی برای کاربران کنسول PS3 در نظر گرفته شامل Zone of the Enders HD Collection و Amplitude می‌شود. بازی اول بازسازی دو بازی کنسول PS2 با محوریت مبارزات روباتیک بوده و دیگری نیز برای طرفداران موسیقی و ریتم آهنگ‌ها تدارک دیده شده است. کاربران کنسول دستی ویتا می‌توانند دو بازی Fallen Legion: Flames of the Rebellion (که برای PS4 نیز در دسترس است) و Super Mutant Alien Assault را در اولین ماه سال جدید میلادی به‌صورت رایگان تجربه کنند.

هنوز برای تجربه بازی‌های رایگان ماه دسامبر ۲۰۱۸ نیز زمان باقی مانده است؛ از جمله بازی ترسناک Soma و ریسینگ دوست‌داشتنی Onrush برای کنسول PS4. سونی اعلام کرده که از ماه مارس سال آینده دیگر بازی رایگان برای کنسول‌های PS3 و PS Vita منتشر نمی‌کند. بنابراین اگر حساب پلاس را برای این پلتفرم‌ها شارژ می‌کنید، بهتر است تمدید خودکار آن را از کار بیندازید یا اشتراک خود را لغو کنید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.