Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم آکوامن فروش یک میلیارد دلاری را پشت سر گذاشت

0

فیلم Aquaman نه فقط در میان فیلم‌های ابرقهرمانی که در مقایسه با همه‌ی فیلم‌های سینمایی توانسته فروش فوق‌العاده‌ای را به ثبت برساند و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شود. این فیلم حالا رکورد 1 میلیارد دلار را به ثبت رسانده و البته همچنان می‌فروشد.

فیلم Aquaman که حالا به جمع 37 فیلم تاریخ سینما که توانسته‌اند بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته باشند پیوسته، هنوز به موفق‌ترین فیلم ابرقهرمانی تبدیل نشده است.

این فیلم در حال حاضر، بعد از The Dark Knight Rises پرفروش‌ترین فیلم دی‌سی کمیک محسوب می‌شود. آکوامن توانست در این هفته در مجموع فروش بهتری نسبت به فیلم The Dark Knight به ثبت برساند.

البته نباید فراموش کرد که قیمت بلیط سینماها در این سال‌ها افزایش داشته و از نظر تعداد بلیط‌های فروش رفته آکوامن به فیلم‌های رکورددار نزدیک هم نشده است.

آکوامن در سینماهای ایالات متحده و کانادا 287 میلیون دلار فروخته که کم‌تر از Wonder Woman و Suicide Squad و حتا Batman V Superman است. این فیلم در عرصه‌ی جهانی عملکرد به مراتب بهتری از خود به جای گذاشته و 300 میلیون دلار تنها در چین فروش داشته است.

مجموع فروش این فیلم خارج از آمریکا 732 میلیون دلار می‌شود.

آکوامن پنجمین فیلمِ اکران شده در سال 2018 است که فروش یک میلیارد دلاری را پشت سر می‌گذارد. پیش از این، فیلم‌های Avengers: Infinity War و Black Panther در این سال فروش به مراتب بهتری داشته‌اند. همچنین فیلم‌های Jurassic World: Fallen Kingdom و Incredibles 2 نیز در این سال به فروش یک میلیارد دلاری رسیده بودند.

کارگردان فیلم آکوامن پس از این‌که این فیلم به فروش یک میلیارد دلاری رسید، از بازیگران و عوامل فیلم خود برای این دست‌آورد فوق‌العاده تشکر کرد. او همچنین گفت که بازیِ «جیسون موموا» در نقش آکوامن به این شخصیت برای تبدیل شدن به استاندارد طلایی برای نسل‌های آینده کمک می‌کند.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.