Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازندگان هیتمن استودیوی جدید خود را تاسیس کردند

0

استودیوی خالق مجموعه‌ی «هیتمن» (Hitman) یعنی IO Interactive به تازگی در کشور سوئد شعبه‌ی جدیدی تاسیس کرده است.

به گفته‌ی IO Interactive این استودیوی جدید به آن‌ها امکان «تقویت تعهد به ساخت محتوای استثنایی برای مجموعه‌ی هیتمن» را خواهد داد. اگرچه این تنها وظیفه‌ی این استودیوی جدید نیست و ظاهرا بازی‌های جدیدی نیز در راه هستند.

«هاکان ابراک» مدیرعامل استودیوی IO Interactive در این باره گفته است:

این توسعه دست ما را برای ساخت چیزهای کاملا جدید و تجربه‌های هیجان‌انگیز، جهان جدید و مجموعه‌های جدید باز می‌گذارد. به عبارت دیگر، استودیوی مالمو و کپنهاگن در واقع یک خانواده هستند.

IO Interactive پیش از این یک استودیو بازی‌سازی در شهر کپنهاگن نیز افتتاح کرده بود.

با وجود این‌که هنوز اعلام نشده استودیوی IO Interactive به محتوایی فراتر از مراحل و ماموریت‌های اضافه برای بازی Hitman 2 می‌اندیشد، آن‌ها در ابتدای مسیر این فرنچایز جدید گفته بودند که می‌خواهند Htiman سه فصل محتوا داشته باشد.

شاید IO را بیشتر با عنوان هیتمن بشناسیم اما آن‌ها بازی‌های Kane & Lynch و Freedom Fighters را نیز در کارنامه‌ی خو دارند. با این‌حال این استودیو در حال حاضر صاحب این دو عنوان نیست.

بازی Hitman 2 که بیش از دو ماه از عرضه‌ی آن نمی‌گذرد توانست نظر منتقدین و بازی‌کنندگان را جلب کند و حتا در میان بازی‌های برتر سال 2018 از نظر برخی از سایت‌ها از جمله گیم‌اسپات نیز بود.

احتمالا به زودی اخبار بیشتری از هیتمن، بازی‌های جدید و IO بشنویم.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.