Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حالت زمانی Ambush برای بلک‌اوت به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد

0

Treyarch تصمیم دارد حالت زمانی Ambush برای بلک‌اوت را به زودی منتشر کند که چالش جدیدی به بخش بتل رویال بلک آپس 4 می‌افزاید. با گیم‌نیوز همراه باشید.

Ambush یک حالت بازی جدید با محدودیت زمانی است که برای بخش بتل رویال بلک‌اوت در نظر گرفته شده است. اطلاعات مربوط به این مود اولین بار از طریق اپلیکیشن موبایل ندای وظیفه لو رفت در حالی که برنامه‌ریزی رسمی برای رونمایی از آن چند روز دیگر بوده است. طبق توضیحات درز کرده، حالت زمانی Ambush برای بلک‌اوت تنها شامل سلاح‌های سرد و تک‌تیرانداز می‌شود و بدین ترتیب Skulker و Dead Silence را تبدیل به گزینه‌های «موثرتری» می‌کند.

همچنین در این توضیحات اشاره شده که که پرک Outlander نقش بسیار پررنگی در این مود جدید ایفا خواهد کرد زیرا «زمانی که حلقه آغاز به کوچک شدن می‌کند، هرگز متوقف نمی‌شود» تا زمانی که بسته شود. مود دارای محدودیت زمانی فعلی بلک آپس 4 که Down But Not Out نام دارد هنوز تا چند هفته دیگر روی همه پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود. این مود برای کنسول پلی‌استیشن 4 در ابتدای همین هفته در دسترس قرار گرفت. حالت زمانی Ambush برای بلک‌اوت درست بلافاصله پس از اتمام DBNO آغاز به کار می‌کند.

در خبری دیگر، نسخه آزمایشی رایگان بلک آپس 4 از پنجشنبه گذشته روی رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت و تا 4 روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت. بازیکنانی که از پیش بازی را خریداری کرده‌اند با شرکت در این نسخه آزمایشی رایگان می‌توانند آیتم‌های ارزشمندی به‌دست بیاورند.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.