Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی موبایل وست‌ورلد به زودی از دسترس خارج می‌شود

0

شکایت بتسدا از برادران وارنر در نهایت منجر به از دسترس خارج شدن بازی موبایل وست‌ورلد شد. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

بازی موبایل وست‌ورلد که براساس سریال این مجموعه محبوب ساخته شده، به زودی از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی حذف و پشتیبانی از آن متوقف خواهد شد. این امر به دلیل شکایت شرکت بتسدا از ناشر این بازی یعنی برادران وارنر به علت «کپی کاری» از بازی Fallout Shelter صورت می‌گیرد.

بازیکنان هم‌اکنون پیامی در بازی دریافت می‌کنند که خبر توقف پشتیبانی قریب الوقوع از بازی و حذف آن از فروشگاه‌های اپلیکیشن را اعلام کرده و از آنها می‌خواهد که واحد پولی درون‌بازی خود را پیش از آفلاین شدن کامل آن خرج کنند. این پیام همچنین مشخص کرده که بازیکنان می‌توانند تا شانزدهم ماه مارس به بازی کردن ادامه دهند.

بتسدا در ماه ژوئن سال گذشته میلادی از برادران وارنر و استودیو کانادایی Behaviour Interactive به علت کپی‌ کاری از بازی موبایلی بسیار محبوب خود، Fallout Shelter، شکایت کرد. این شرکت در شکایت خود ادعا کرد که بازی موبایل وست‌ورلد از لحاظ طراحی بازی، انیمیشن‌ها، طرح‌های هنری، قابلیت‌ها و دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی کاملاً همانند یا مشابه Fallout Shelter است. جالب است که بدانید استودیو Behaviour Interactive ساخت هر دو بازی را برعهده داشته و ظاهراً برای ساخت اقتباس موبایلی وست‌ورلد چندان به خود زحمت نداده است!

در ماه دسامبر سال گذشته اعلام شد که وارنر با بتسدا بر سر این قضیه به توافق رسیده‌اند اما هیچگاه مشخص نشد که مفاد این توافق چیست. طبیعتا با تعطیل شدن بازی مشخص می‌شود یکی از شروطی که وارنر حاضر به پذیرش آن شده، از دسترس خارج کردن بازی بوده و بتسدا در نهایت توانسته در این ماجرا پیروز شود.

منبع The Verge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.