Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با اضافه شدن به جمع حامیان دیوانگی در ساخت بازی بعدی آلیس مشارکت کنید

0

اوایل سال گذشته‌ی میلادی بود که «امریکن مک‌گی» (American McGee) اعلام کرد که قصد ساخت بازی بعدی آلیس را دارد اما الکترونیک آرتز ناشر عنوان قبلی حاضر به سرمایه‌گذاری بر روی این عنوان نیست. به همین خاطر، مک‌گی و دوستان تصمیم گرفتند بازی را با سرمایه‌ی جمعی تولید کنند.

مک‌گی از سال 1994 به صورت حرفه‌ای در صنعت بازی‌سازی بوده و او را بیشتر از هر چیز با عنوان فوق‌العاده‌اش در سرزمین آلیس یعنی American McGee’s Alice و دنباله‌ی حتا بهترِ آن یعنی Alice: Madness Returns می‌شناسیم. استودیوی Spicy Horse در سال 2016 تعطیل شد و مک‌گی نیز با تمرکز بر پروژه‌های کوچک‌تر و شخصی از این استودیو و شهر شانگهای جدا شد.

پروژه‌ی بعدی امریکن، Out of the Woods بود که تلفیقی از بازی‌های کارتی رومیزی و داستان‌های کلاسیک با مجموعه‌ای از تصاویر و نقاشی‌ها بود.

اما بالاخره مک‌گی تصمیم گرفت که دنباله‌ای برای بازی آلیس بسازد و به این دنیای دیوانه برگردد. این بار، او طرح و نقشه‌هایی برای بازی در نظر داشت و تصمیم گرفت که این بازی را با سرمایه‌ی جمعی بسازد. حامیان این بازی که فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارد، می‌توانند از 1 دلار در ماه تا 500 دلار و بیشتر به ساخت آن کمک کنند.

این بازی فعلا در مرحله‌ی نامعلومی از ساخت قرار دارد و البته به تعدادِ بیشتری حامی نیازمند است. برای حمایت مالی از این عنوان که البته عوایدی هم برای شما دارد، می‌توانید به سامانه‌ی Patreon مراجعه کنید.

omrikoresh.com

با پرداخت یک دلار در ماه و پیوستن به جمع حامیان دیوانگی شما به آن دسته از کسانی که می‌توانند به طور اختصاصی به تصاویر و طرح‌های بازی دسترسی داشته باشند اضافه خواهید شد. اگر مبلغ حمایت شما 2 دلار در ماه باشد مک‌گی علاوه بر این دسترسی از شما تشکر هم می‌کند. با پرداخت 5 دلار در ماه، نام شما در تیتراژ ویدئولاگ‌ها و لایو استریم بازی اضافه خواهد شد و نقش «بچه‌ی دیوانه» را خواهید داشت.

حامیان بازی امریکن مک‌گی با پرداخت 10 دلار در ماه به فهرست نام‌های تیتراژ بازی راه خواهند یافت و زمانی که بازی عرضه رسمی و عمومی شود از آن‌ها تقدیر خواهد شد. با پرداخت حداقل 15 دلار در ماه، حامیان این بازی به نسخه‌های پیش از عرضه‌ی بازی دسترسی خواهند داشت و بازخوردهای آن‌ها در ساخت بازی اثر داده می‌شود، به علاوه این‌که از مزایای قبلی هم بهره‌مند خواهند شد.

مک‌گی برای حامیانی که حداقل سه ماه متوالی حداقل 35 دلار به ساخت بازی کمک کنند نیز علاوه بر مزایای قبلی یک محموعه‌ی هنری چاپ شده به انتخاب خودشان تدارک دیده است و اگر این رقم به 75 دلار در ماه برسد، هر ماه یک مجموعه‌ی چاپ شده‌ از طرح‌های Alice: Asylum به همراه گردن‌بند مخصوص Chaos به جوایز قبلی اضافه خواهد شد.

اسپانسرها نیز می‌توانند با پرداخت 500 دلار یا بیشتر در هر ماه، به جمع حامیان اصلی این بازی و ساخت آن ملحق شوند و البته گردن‌بند Chaos و مجموعه‌ی چاپی را دریافت کنند.

در آخرین اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده، مک‌گی از یک لباسِ مخصوص داخل بازی با نام Rabbit Dress برای آلیس رونمایی کرده است که به همراه یک عروسکِ واقعی خرگوش سفید، به آن دسته از حامیانی تعلق می‌گیرد که هر ماه حداقل 45 دلار به ساخت بازی کمک می‌کنند. تصاویر زیر:

حالا بازی بعدی آلیس یعنی Alice: Asylum در شرف جذب 3222 حامی است. به عنوان یک طرفدار بازی آلیس به شدت امیدوارم که این بازی ساخته شود و به زودی شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه‌ی آن باشیم.

اگر می‌توانید با مبلغ کمی هم به جمع حامیان دیوانگی اضافه شوید، حتما این کار را انجام دهید. لینک زیر مخصوص این کار است:

BECOME A PATRON

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.