Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سخاوتمندی اپیک تمامی ندارد! باز هم بازی رایگان در فروشگاه اپیک گیمز

0

دیدن نام یک اثر دیگر به عنوان بازی رایگان در فروشگاه اپیک گیمز دیگر دارد به مسئله‌ای عادی و روزانه تبدیل می‌شود. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

اپیک از ابتدای سال میلادی جاری هر دو هفته یک بازی رایگان در فروشگاه اپیک گیمز برای پلتفرم پی‌سی منتشر کرده است که یکی دیگر از این بازی‌ها امروز در دسترس قرار گرفت. از ۲۴ ژانویه تا ۷ فوریه، بازیکنان پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌توانند بازی JackBox Party Pack را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپیک دریافت کنند.

تنها کاری که برای تجربه رایگان این بازی لازم است انجام دهید، ایجاد حساب کاربری در این فروشگاه و دریافت بازی در تاریخ مذکور است. بدین ترتیب قادر خواهید هر زمان که بخواهید این بازی را تجربه کنید و محدودیت زمانی برای مالکیت آن وجود نخواهد داشت. کاربران فروشگات اپیک گیمز هنوز تا آخر امروز فرصت دارند که بازی تحسین‌شده What Remain of Edith Finch را رایگان دریافت کنند.

JackBox Party Pack همانطور که از نامش برمی‌آید، مجموعه‌ای از مینی‌گیم‌هاست که مختص مهمانی‌های دورهمی با دوستان ساخته شده و از تلفن‌های هوشمند بازیکنان به‌عنوان کنترلر استفاده می‌کند. در این بازی، بازیکنان باید با هم در فعالیتی خاص مانند تفسیر نقاشی یا جوک رقابت کنند که طبیعتاً به نتایج چندان خوبی ختم نمی‌شود!

از زمان انتشار اولین نسخه از این مجموعه در سال ۲۰۱۴، هر ساله نسخه جدیدی از آن منتشر می‌شود؛ آخرین قسمت منتشرشده از این مجموعه JackBox Party Pack 5 بود که اواخر سال میلادی گذشته منتشر شد. این مجموعه را همچنین می‌توان روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ نیز تجربه کرد. نسخه‌ای که به رایگان در فروشگاه اپیک گیمز عرضه شده، قسمت اول این مجموعه است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.