Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: ویدئو‌های گیم‌ پلی Anthem در کلاس‌های مختلف زره‌های بازی

0

اولین نسخه دموی نقش‌آفرینی موردانتظار الکترونیک آرتس چندی پیش به پایان رسید و حال شاهد انتشار ویدئو‌هایی متعدد از گیم‌ پلی Anthem در این دمو هستیم.

آخرین ساخته استودیو پرآوازه BioWare در سوم اسفند ماه سال جاری عرضه خواهد شد. جهت آزمایش و بهبود هرچه بیشتر بازی، الکترونیک آرتس و بایوور دو رویداد دمو برای بازی در نظر گرفته‌اند که یکی از آنها که به‌صورت محدود و مخصوص پیش‌خریدکنندگان بود، چندی پیش به پایان رسید. دومین دموی بازی که برای همگان در دسترس خواهد بود، از ۱۲ تا ۱۴ اسفند قابل تجربه است. با پایان یافتن مهلت اولین دموی بازی، ویدئو‌های مختلفی از گیم‌ پلی Anthem در کلاس‌های زره مخصوص آن که جَوِلین (Javelin) نام دارند منتشر شده که در این مطلب در گیم‌نیوز تعدادی از آنها را برایتان آماده کرد‌ه‌ایم.

جولین‌ها دارای ۴ کلاس مختلف با ویژگی‌های متمایز هستند: Colossus، Interceptor، Ranger و Storm. در دنیای Anthem، این زره‌های مخصوص اولین بار توسط سپاه افسانه‌ای طلوع (Legion of Dawn) ساخته و استفاده شدند تا ابزاری باشند برای محافظت از نوع بشر در یکی از تاریک‌ترین دوره‌های تاریخ. چراغ هدایت سپاه طلوع برای انسان‌ها، راه را برای ایجاد سکونت‌گاه‌های محافظت‌شده که بشر را از دست خطرات دنیای بیرونی در امان نگه می‌دارد روشن کرد.

پس از گذشت مدتی، گروهی از قهرمانان سپاه از آن جدا شده و جوخه مستقل خودشان را به نام فری‌لنسر‌ها (The Freelancer) تشکیل دادند. از آن زمان تاکنون، مسئولیت محافظت از دژ تارسیس و جمع‌آوری منابع برای مردمان آزاد ساکن در آن برعهده مبارزان شجاع فری‌لنسر است که با جولین خود به دنیای خطرناک و فاسد بیرون رفته و جان خود را در خطر می‌اندازند. بازیکنان در بازی در نقش یک فری‌لنسر قرار می‌گیرند و می‌توانند از میان 4 نوع جولین یکی را برای مأموریت خود انتخاب کنند.

Ranger

کلاس همه‌کاره جولین‌ها که خلبان آن می‌تواند از تمام سلاح‌ها استفاده کرده و انعطاف‌پذیری فوق العاده‌ای در میدان نبرد داشته باشد. رنجر تنها کلاس از جولین‌هاست که می‌تواند از قابلیت ویژه خود حین پرواز استفاده کند. ویدئویی از گیم‌ پلی Anthem در این کلاس که متعلق به دموی VIP بازی است را در ادامه می‌بینید:

Colossus

بزرگ‌ترین کلاس جولین‌ها که سرعت و مانورپذیری را فدای محافظت و قدرت آتش قدرتمند کرده است. توپخانه پرقدرت کلوسئوس به آن اجازه می‌دهد به خیل عظیمی از دشمنان در فواصل نزدیک و دور آسیب جدی وارد کند و به‌علاوه این تنها کلاس از جولین‌هاست که می‌تواند یک زره بزرگ اختصاصی را برای محافظت از خود به‌کار گیرد:

Storm

زره مرموز و جادویی ساخته نیروی شرور Dominion که دشمن فری‌لنسرها هستند و از قدرت بی‌پایان سرود آفرینش (Anthem of Creation) در تکنولوژی به‌کار رفته در این جولین استفاده کرده‌اند. استورم بیشتر از هر جولین دیگری می‌تواند روی هوا بماند و بریا جنگ با فاصله ایده‌آل است، اما به‌سبب محافظت نه‌چندان قوی و قدرت غیرقابل پیش‌بینی، حتی برای باتجربه‌ترین خلبان‌ها هم می‌تواند خطرناک باشد:

Interceptor

سبک‌ترین و چابک‌ترین کلاس جولین‌ها که به‌عنوان نیروی کمکی برای سایر کلاس‌ها ایده‌آل است. خلبان اینترسپتور در جنگ تن‌به‌تن با دشمن به لطف تیغه‌های مرگبار برتری قابل توجهی پیدا می‌کند اما باید از لحاظ دفاعی محتاط باشد چرا که این زره نمی‌تواند مانند سایر کلاس‌ها در برابر آسیب مقاومت کند:

نظر شما درباره Anthem چیست؟ آیا این بازی می‌تواند موفقیت دیگری برای بایوور و الکترونیک آرتس رقم بزند؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.
منبع AllGamesDelta GamePedia Fandom

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.