Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پیشنهادهای عجیب خرده‌فروشان برای رد کردن کپی های فال‌اوت ۷۶

0

کپی های فال‌اوت 76 روی دست خرده‌فروش‌ها مانده‌اند و بدین ترتیب شاهد پیشنهادهای عجیب از جانب‌ آنها برای رد کردن این بازی هستیم.

فال‌اوت 76 از همان ابتدای کار حال و روز خوشی نداشت و با اشتباهات سریالی بتسدا در قبال آن، اوضاع آن رفته‌رفته حتی بدتر هم شد. به همین دلیل رغبت مخاطبین برای خرید این شوتر آنلاین بسیار پایین آمده به‌طوریکه بسیاری از خرده‌فروش‌ها به هر طریقی به دنبال رد کردن کپی های فال‌اوت 76 از موجودی خود در قالب پیشنهادهای عجیب (و البته ناراحت‌کننده) هستند.

به‌عنوان مثال فروشگاه بزرگ GameStop پیشنهادی در شعبه‌های آلمان، اتریش و استرالیای خود برای این بازی قرار داده که به هر فرد خریدار کنترلرهای دسته دوم پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان، یک نسخه رایگان فال‌اوت 76 هدیه می‌دهد! نکته جالب اینجاست که این کپی‌های رایگان کاملاً و پلمپ هستند و برای صاحب شدن آنها قثط کافیست یک کنترلر دسته دوم برای کنسول خود بخرید. فال‌اوت 76 ابتدا با قیمت ۷۰ یورو فروخته می‌شود اما حالا تنها ۳۰ دلار ارزش دارد. قیمت یک کنترلر دوال‌شاک نو نیز ۵۳ یورو است.

پیشنهاد خرده‌فروشی Saturn از GameStop نیز عجیب‌تر است. این فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در آلمان، به هر خریدار باندل فال‌اوت 76 کنسول ایکس‌باکس وان، یک نسخه رایگان از این بازی هدیه می‌دهد! بدین ترتیب با قبول این پیشنهاد یک عدد ایکس‌باکس وان ایکس و دو کپی فال‌اوت 76 نصیبتان خواهد شد!

منبع AllGamesDelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.