Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عرضه Alien Isolation در میان بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass

0

بازی تحسین شده‌ی Alien Isolation و چند عنوان بزرگ دیگر به‌عنوان بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار خواهند گرفت. با گیم‌نیوز همراه باشید.

فهرست بازی‌های مایکروسافت که برای مشترکین Xbox Games Pass در دسترس قرار می‌دهد روز به روز بیشتر می‌شوند. این ماه قرار است برخی از عناوین محبوب چون بتمن تیمارستان آرکام و آرکام سیتی، در کنار Alien Isolation در دسترس قرار بگیرند.

دو اثر ابتدایی شرکت Rocksteady بر اساس دنیای آرکام شاید بهترین بازی‌های ابرقهرمانی باشند که تاکنون عرضه شده‌اند. براساس خبرها قرار است هر دوی آن‌ها در نسخه‌ی بتمن: بازگشت به آرکام که فردا یعنی ۲۱ فوریه در Game Pass عرضه می‌شوند، حضور داشته باشند.

در کنار این عناوین قرار است بازی Headlander و بازی جذاب دیزنی یعنی Epic Mickey 2: The Power of Two نیز به این فهرست اضافه شوند.

هفته‌ی آینده بازی تحسین‌شده‌ی Alien Isolation و فصل دوم بازی مردگان متحرک از شرکت Telltale در تاریخ ۲۸ فوریه عرضه خواهند شد.

این عنوان قرار است در کنار سایر بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass باشند – فصل اول بازی مردگان متحرک، Shadow of the Tomb Raider، de Blob، Pumped BMX Pro و کرک‌داون ۳ – که ماکروسافت در این ماه آن‌ها را به فهرست اضافه کرده است.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.