Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بیش از ۵ هزار گیمر ایرانی خواهان رفع مشکلات Apex Legends شدند؛ شما هم امضا کنید!

0

حتما مطلعید که گیمرها در داخل ایران برای اتصال به سرورهای بازی بتل رویال جدید استودیوی ری‌سپاون یعنی Apex Legends دچار مشکل هستند. پس از بررسی این مشکلات توسط خبرنگاران و تیم‌های تخصصی، و تعامل با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ایران، مشخص شد که ایراد اصلی در سرورهای آمازون است که بازی از آن‌ها استفاده می‌کند. این سرورها به دلیل تحریم‌های ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی، از ایران قابل دسترسی نیستند. پس از این‌که مشخص شد مشکل بازی داخلی نیست، تصمیمی مبنی بر راه‌اندازی یک کمپین اینترنتی برای درخواست از الکترونیک آرتز جهت رفع این مشکل برای گیمرهای داخلی گرفته شد. در حال حاضر بیش از 5 هزار گیمر ایرانی با امضای این طومار، خواهان رفع مشکلات Apex Legends شده‌اند.

با این‌که تنها چند ساعت از آغاز این کمپین می‌گذرد، اما تعداد امضاها با سرعت زیادی رو به افزایش است. درخواست گیمرهای ایرانی که توسط بنیاد به این کمپین اینترنتی تبدیل شده مورد استقبال مشتاقان تجربه‌ی بازی جدید ری‌سپاون قرار گرفته است. شما هم می‌توانید با پیوستن به این کمپین و اطلاع رسانی درباره‌ی آن، در جهت رفع مشکلات این بازی برای گیمرهای ایرانی بکوشید.

برای ثبت امضای خود به این آدرس بروید: Let Iranian Gamers Play Apex Legends

در متن این درخواست آمده است:

از ابتدای عرضه‌ی بازی ایپکس، این بازی به دلیل تحریم شرکت آمازون در ایران قابل بازی نیست، در حالی که تقاضای بسیار زیادی در بین گیمرهای ایرانی برای انجام این بازی وجود دارد.

گیمرهای ایرانی تا کنون توانسته‌اند به خوبی این تقاضای زیاد برای انجام بازی را با امضاهای خود و حمایت از این کمپین نشان دهند. امیدواریم که با بیشتر شدن امضاها و بازدید بیشتر این کمپین این موضوع سریع‌تر توسط الکترونیک آرتز بررسی شود.

این کمپین با هدف جمع‌آوری حداقل ۱۰۰۰۰ امضا ایجاد شده است تا بلکه نظر سازنده و ناشر این بازی را نسبت به حجم بازار این بازی در ایران تغییر دهد.

با توجه به این‌که تعداد امضاها تا این لحظه نزدیک به 6 هزار امضا بوده و با سرعت زیادی بیشتر می‌شود رسیدن به هدف کمپین اصلا دور از ذهن نیست. احتمال می‌رود که تعداد بسیار بیشتری در این کمپین شرکت و با امضای خود از آن حمایت کنند. شما هم یکی از این افراد باشید.

همزمان کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با هشتگ #ApexforIran از این کمپین حمایت می‌کنند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.