Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بشنوید: پادکست سینمایی گیم‌نیوز ویژه اسکار ۲۰۱۹

0

تا اجرای مراسم اسکار 2019 فقط یک روز فاصله داریم و در این فاصله‌ی یک روزه سعی می‌کنیم چیزهایی که لازم است درباره‌ی اسکار 2019 بدانید را در گیم‌نیوز منتشر کنیم. از این جمله، و در ادامه‌ی روند انتشار پادکست‌های سینمایی ویژه‌ی گیم‌نیوز، یک قسمت مخصوص اسکار 2019 تدارک دیده‌ایم که می‌توانید در ادامه بشنوید.

در این قسمت از پادکست سینمایی گیم‌نیوز که ویژه اسکار 2019 است، ابتدا به بررسی حواشی و دلایل آن‌ها پرداخته‌ایم و خیلی کوتاه اثرات تصمیمات جدید آکادمی را بررسی کرده‌ایم. در ادامه به سراغ بخش‌های اصلی و مهمِ اسکار رفته‌ایم و درباره‌ی بهترین‌ها گمانه‌زنی کرده‌ایم.

اولین بخش از این پادکست درباره‌ی بازی بازیگران است و بهترین بازی امسال. بخشی پرطرفدار که چشمان زیادی متوجه آن است. در بخش بعدی به سراغ فیلم‌نامه‌ها رفته‌ایم و اگرچه می‌دانیم که چه فیلم‌هایی احتمالا اسکار بهترین فیلم‌نامه اوریجینال و اقتباسی را دریافت می‌کنند به فیلم‌نامه‌ی غیرعادی و جذاب فیلم A Quiet Place پرداخته‌ایم.

بخش بعدی که مرور می‌کنیم کارگردانی است. احتمالا امسال آلفونسو کوارون دومین اسکار خود برای بهترین کارگردانی فیلم را برای فیلم Roma دریافت خواهد کرد و ما ضمن این نکته به سینمای برادران کوئن هم پرداخته‌ایم.

و اما بخش جنجالی این پادکست درباره‌ی فیلم‌هایی است که به نظر ما اصلا لیاقت حضور در بین نامزدهای اسکار امسال را ندارند. فیلم Bohemian Rhapsody مشخصا سوژه‌ی بحث این بخش است و معتقدیم که این فیلم فقط به خاطر جذابیت شخصیت فردی مرکوری در این جایگاه است.

در بخش پایانی نیز به فیلم برتر امسال پرداخته‌ایم.

اگر شما هم همچون بیلی کریستال منتظر برگزاری مراسم اسکارِ بدون مجری امسال هستید، این پادکستِ 35 دقیقه‌ای می‌تواند شما را برای این مراسم سینمایی آماده کند.

این پادکست را می‌توانید از طریق ساند کلود گوش کنید. یا در شنوتو به طور رایگان بشنوید. پادکست همچنین قابل دانلود است و می‌توانید آن را از هر دو پلتفرم یاد شده دانلود کنید و همراه داشته باشید.

قسمت ویژه‌‌ی اسکار 2019 – پادکست سینمایی گیم‌نیوز – شنوتو

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.