Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ری‌سپاون مشکلات کاراکتر Pathfinder در بازی Apex Legends را بررسی می‌کند

0

کشف مشکلات کاراکتر Pathfinder در بازی Apex Legends توسط کاربران و گزارش آن به ری‌سپاون فرایند بررسی را کلید زده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

یک یوتیوبر به نام SookieSpy چندی پیش ویدیویی در کانال خود منتشر کرد که خبر از مشکلات کاراکتر Pathfinder در بازی Apex Legends می‌داد. این ویدیو به خوبی نشان می‌دهد که حداقل در بخش تمرینی بازی، «هیت‌باکس»‌های این کاراکتر بیش از حد معمول بزرگ هستند. این مشکل احتمال اصابت گلوله و آسیب زدن به Pathfinder را بسیار بالا می‌برد و در عین حال چنین چیزی در دیگر کاراکترها صادق نیست.

 

«هیت‌باکس» در ادبیات بازی‌سازی به معنای ناحیه‌ای نامرئی است که توانایی تشخیص برخورد با اجسام را دارد. در مدل‌سازی کاراکتر‌های بازی‌های شوتر، قسمت‌های مختلف بدن دارای هیت‌باکس‌ هستند که در صورت اصابت گلوله، آسیب وارد شده به کاراکتر را ثبت می‌کنند. حال اگر این نواحی بیش از حد بزرگ باشند و از محدوده بدن کاراکتر بیرون بزنند، احتمال اصابت گلوله و آسیب دیدن کاراکتر را بالا می‌برند. اتفاقی که ظاهراً علت اصلی مشکلات کاراکتر Pathfinder در بازی Apex Legends است.

ویدئو SookieSpy نشان می‌دهد که با شلیک به اندکی جلوتر از پاهای این کاراکتر یا فضای بین آنها به او آسیب وارد می‌شود. همین موضوع در کاراکتر Bloodhound صدق نمی‌کند. عده‌ای از کاربران ردیت در این انجمن از ری‌سپاون درخواست رسیدگی کرده‌اند و پاسخ یکی از کارمندان روابط عمومی این استودیو تأیید می‌کند که این مشکل در دست بررسی است:

حتماً! ما قطعاً [از این مشکل] مطلعیم و اتفاقاً امروز در موردش صحبت می‌کردیم. فعلاً نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم اما ما صدای شما را می‌شنویم.

بدین ترتیب باید برای انتشار به‌روزرسانی احتمالی و حل این مشکل صبر کرد.

منبع Eurogamer PCGamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.