Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نام مدیرعامل‌های دو شرکت اکتیویژن و الکترونیک آرتس در لیست بیشترین حقوق‌های دریافتی دیده می‌‎‌شود

0

به تازگی گروه As You Sow گزارشی منتشر کرده است که در آن شاهد لیستی از مدیرعامل‌‌هایی که حقوقی نامتعارف و بسیار زیاد را می‌گیرند، هستیم. حال با نگاهی اجمالی به این لیست می‌توان نام دو ناشر بزرگ صنعت بازی‌سازی یعنی اکتیویژن و الکترونیک آرتس را مشاهده کرد.

با توجه به این لیست، بابی کوتیک (Bobby Kotick) و اندرو ویلسون (Andrew Wilson) که به ترتیب به عنوان مدیر عامل‌های دو شرکت اکتیویژن و الکترویک آرتس شناخته می‌شوند، در بین 100 مدیر عاملی که بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند، حضور دارند.

گروه As You Sow این لیست را با محاسبه‌ی میزان سودی که به حساب سهامداران برمی‌گردد، تهیه کرده است. بابی کوتیک با دریافت 25 میلیون دلار در رده‌ی چهل و پنج قرار دارد و بنابر گفته‌ی As You Sow، کوتیک نزدیک به 13 میلیون دلار بیشتر از آن‌چه که باید حقوق می‌گیرد. همچنین اندرو ویلسون با دریافت بیش از 35 میلیون دلار در رده‌ی نود و هشتم قرار دارد. این بدان معناست که ویلسون 19 میلیون دلار بیش از حقوق مقرر شده دریافت می‌کند.

این گزارش پس از آن که هر دو شرکت اکتیویژن و الکترونیک آرتس جدیدترین گزارش مالی خود را منتشر کردند، تهیه شده است. علی رغم اینکه در سال 2018 اکتیویژن بیش از هر زمان دیگری درآمد داشته است اما این شرکت نزدیک به 8 درصد کارکنان خود را اخراج کرد. از سوی دیگر الکترونیک آرتس به رغم فروش خوب بازی‌های خود اعلام کرد که پروژه‌های این شرکت نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده از سختی کار در شرکت‌هایی نظیر راک‌ستار و اکتیویژن، سازمان AFL-CIO که در زمینه‌ی حمایت از کارکنان و حقوق آنان فعالیت دارد، در نامه‌ای اهالی صنعت بازی‌سازی را به اتحاد دعوت کرد. این سازمان به طور مشخص از بابی کوتیک و اندرو ویلسون نام برده است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.