Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

از شخصیت جدید بازی Overwatch با نام Baptiste رونمایی شد

0

شرکت بلیزارد از شخصیت جدید بازی Overwatch با نام Baptiste رونمایی کرد. این شخصیت در دسته‌ی ساپورت قرار می‌گیرد و چالشی جدید برای بازیکنان به همراه می‌آورد.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت بلیزارد، Baptiste یکی از سی میلیون کودک یتیم شده در نبرد با آمنیک‌ها بوده است که بعدها تصمیم می‌گیرد که برای اجرای عدالت و فراهم کردن زندگی بهتر برای دیگران، به نیروهای ویژه بپیوندد. او نیز در قالب یک پزشک در نیروی ویژه خدمت می‌کرده و در کار خود بسیار ماهر بوده است.

پس از پایان بحران آمنیک، Baptiste تصمیم به پیدا کردن شغلی جدید می‌گیرد. همین مورد سبب می‌شود که او به گروه تالیون که به عنوان یک گروه خلاف‌کار در دنیای Overwatch شناخته می‌شود، بپیوندد. البته Baptiste هیچ اطلاعی از ماهیت شوم این گروه نداشته است. پس از آن‌که Baptiste با چهره‌ی واقعی گروه تالیون آشنا می‌شود، تصمیم به جدایی از این گروه و مبارزه برای هدفی والاتر می‌گیرد.

علاوه بر موارد بالا، شرکت بلیزارد جزئیات دیگری از گیم‌پلی و مهارت این شخصیت منتشر کرده است که بر اساس آن، Baptiste در دسته‌ی ساپورت قرار می‌گیرد. او نیز با همراه داشتن یک سلاح SMG می‌تواند ضمن وارد کردن صدماتی به بازیکنان تیم مقابل، نوار سلامت تیم خود را بهبود ببخشد. همچنین التیمیت Baptiste به این شخصیت اجازه می‌دهد تا بازیکنان هم تیمی نیز صدمات بسیار بیشتری در مدت زمانی کمتر به حریف وارد کنند.

Baptiste هم‌اکنون از طریق سرورهای آزمایشی در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد و پس از سپری کردن تست‌های اولیه به سرورهای اصلی اضافه می‌شود. انتظار می‌رود دو تا سه هفته‌ی دیگر شاهد اضافه شدن او به بازی باشیم.

بازی Overwatch هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.