Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یوبی‌سافت نقشه راه و برنامه انتشار بسته‌های الحاقی The Division 2 را منتشر کرد

0

تنها چند هفته به عرضه بازی مانده و یوبی‌سافت از حالا نقشه راه و برنامه انتشار بسته‌های الحاقی The Division 2 را مشخص کرده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

یوبی‌سافت برنامه دارد که بازی جدید خود را همچون عناوین دیگرش، در طولانی مدت با محتوا و بسته‌های الحاقی رایگان پشتیبانی کند. پیش از آغاز رویداد بتای عمومی بازی که از اول تا چهارم ماه مارس جریان خواهد داشت، نقشه راه و برنامه عرضه بسته‌های الحاقی The Division 2 در یک سال اول مشخص شده که موارد متنوعی در آن به چشم می‌خورد.

کار با دژ (Stronghold) جدیدی به نام Tidal Basin آغاز می‌شود که «اندکی پس از عرضه بازی» منتشر می‌شود. به‌علاوه پس از گذشت مدت کوتاهی پس از عرضه، اولین Raid هشت‌نفره بازی با نام Operation Dark Hours از راه خواهد رسید. در ادامه راه یوبی‌سافت اولین اپیزود بازی به نام D.C. Outskirts: Expeditions را در تابستان ارائه می‌کند. این اپیزود شامل دو مأموریت اصلی جدید به‌علاوه حالت جدیدی است که در آن بازیکنان «سرنوشت یک کاروان گم‌شده را دنبال می‌کنند».

دومین اپیزود به نام Pentagon: The Last Castle در تاریخی نامشخص در پاییز منتشر می‌شود که همچون قبلی دو مأموریت جدید به همراه خواهد داشت. سومین اپیزود نیز در نهایت در زمستان به بازی افزوده می‌شود. تمامی این موارد به‌صورت کاملاً رایگان در دسترس قرار می‌گیرند اما یوبی‌سافت برای علاقمندانی که می‌خواهند محتوای جدید و بسته‌های الحاقی The Division 2 را زودتر تجربه کنند، سیزن پس سال اول را با قیمت ۴۰ دلار ارائه کرده است.

Year 1 Pass محتوای جدید را در سال اول انتشار بازی، هفت روز زودتر از عرضه رسمی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. به‌علاوه تمامی امکانات تخصصی (Specialization) فوراً در دسترس آنها قرار می‌گیرد. دارندگان Year 1 Pass علاوه بر این موارد از هشت Classified Assignment و آیتم‌های ظاهری برخوردار خواهند شد.

به جز این موارد، یک فروشگاه درون‌بازی نیز برای The Division 2 در نظر گرفته شده که تنها آیتم‌های ظاهری و شخصی‌سازی در آن فروخته می‌شود. یوبی‌سافت تأکید داشته که این آیتم‌ها هیچ تأثیری روی نحوه بازی کردن نداشته و به خریداران نسبت به دیگران برتری نمی‌دهند تا The Division 2 تبدیل به یک عنوان «پول بده و برنده شو» نشود.

Tom Clancy’s The Division 2 در ۲۴ اسفند برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. رویداد بتای عمومی بازی از فردا آغاز شده و تا ۱۳ اسفند ادامه خواهد داشت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.