Publisher Theme
I’m a gamer, always have been.

نقشه های پابجی ریمستر خواهند شد؛ شروع با نقشه Erangel

0

اعلام کرد، در آپدیت بعدی نقشه‌های پابجی ریمستر خواهند شد. اولین نقشه‌ای که تغییرات اساسی در آن شکل خواهد گرفت، نقشه اصلی بازی یعنی Erangel خواهد بود. با ادامه این خبر همراه گیم‌نیوز باشید.

شرکت PUBG Crop در ادامه با اشاره به عکس لو رفته از نقشه بازی بیان کرد که آن‌ها در حال حاضر مشغول بهبود لوت کردن و المان‌های دیگر در نقشه‌های بازی هستند؛ اولین تغییرات نیز برای نقشه Erangel خواهد بود. این شرکت در ادامه به این موضوع اشاره کرد که اضافه کردن ترکیبات فقط یکی از راه‌هایی است که در حال آزمایش آن هستند، اما مطمئنا تنها راه نیست. به‌منظور به اطمینان رسیدن برای تغییرات هر نقشه سازندگان بعد از اتمام هر نقشه احساس خوبی پیدا می‌کنند. PUBG Crop همچنین اضافه کرد که در حال تست کردن چند تغییرات با پتانسیل مختلف نقشه Erangel است. جزئیات دقیق مربوط به این تغییرات احتمالی است و طرح‌های برنامه‌ریزی‌شده هفته آینده نشان داده خواهد شد.

این اطلاعات در بلاگ مخصوص بازی PUBG نوشته شده است و حتی blog post که نام این بلاگ است، عکس‌های منتشر شده را قابل‌اعتماد ندانسته است و بر این عقیده است که اطلاعات لیک شده تنها حدس و گمان است و برنامه نهایی و کلی در آن موجود نیست. بنابراین عکس منتشر شده از نقشه Erangel ممکن است آن چیزی نباشد که PUBG Crop در حال کار بر روی آن است. همچنین این شرکت برنامه‌هایی برای اضافه کردن تعدادی خانه‌ ترکیبات، به‌وجود آوردن نقاط سقوط جدید و مورد علاقه به نقشه Erangel دارد.

PUBG Crop علاوه بر ریمستر طرح‌‌بندی‌ها و موارد بصری، در نظر دارد تا مکان‌های لوت کردن و تعداد نقاط سقوط را در نقشه‌‌ها متعادل‌تر کند. در این زمینه نیز نقشه Erangel اوین نقشه‌ای است که شاهد این تفییرات است. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از پچی که در آینده عرضه می‌شود نیست اما PUBG Crop قصد دارد تا تغییرات داده شده در بازی را ابتدا با بازیکنان تست کند.

در اواخر سال ۲۰۱۸ آقای تیزیوک جانگ، تهیه کننده اجرایی این شرکت درباره برنامه‌‌‌‌های ۲۰۱۹ خودشان مواردی از قبیل ریمستر کردن نقشه‌ها را مطرح کرد. جانگ در ادامه درباره ثبات و کیفیت محصول‌شان صحبت کرد و خبر از ساخت یک گیم‌پلی جدید بتل‌ رویال و محتوای جدید داد. ایشان در ادامه درباره سرعت ساخت محتوا در ابتدای ساخت صحبت کرد. آن‌ها برای کار‌آمد بودن محتوای ارائه شده، پروسه‌ی ساخت آرامی را پیش می‌بردند، اما به مرور سرعت‌شان تشدید پیدا کرده و امیدوارند که در آینده در سریع‌ترین زمان ممکن، محتوای لازمه را فراهم کنند.

منبع GameSpot
مطالب مرتبط

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.