Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی ریمستر Assassin’s Creed 3 شامل بهبود‌‌های گیم‌پلی هم می‌شود

0

به تازگی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در گزارشی از تغییرات اعمال شده در گیم‌پلی Assassin’s Creed 3 سخن گفته است. همچنین بنابر گفته‌ی یوبی‌‌سافت، نسخه‌ی نینتندو سوییچ به‌روزرسانی‌های مختلفی دریافت می‌کند و با توجه به ساختار منحصرد به فرد آن، بهبود‌هایی به خود دیده است.

جزئیات تغییرات اعمال شده در گیم‌پلی نسخه‌ی ریمستر Assassin’s Creed 3 از طریق به‌روزرسانی ماهانه Assassin’s Creed Odyssey در دسترس قرار گرفته است. بنابر گفته‌ی یوبی‌سافت، بسیاری از این تغییرات باعث ایجاد تعادل میان بخش‌های مخفی‌کاری و اکشن می‌شوند. قابلیت Double Assassinations هم کi در نسخه‌ی اورجینال شاهد آن بودیم، بهبود‌های مختلفی به خود دیده است.

قابلیت سوت زدن برای منحرف کردن دشمنان هم تغییراتی به خود دیده است و از این پس می‌توانید هنگام مخفی شدن در بوته‌ها از آن نیز استفاده کنید. قابلیت هدف‌گیری با استفاده از سلا‌ح‌های دور برد که از نسخه‌ی Assassin’s Creed IV: Black Flag به این سری اضافه شده بود، در نسخه‌ی ریمستر Assassin’s Creed 3 حضور خواهد داشت.

در نسخه‌ی ریمستر Assassin’s Creed 3 سلاح‌های جدیدی وجود دارند، همچنین سیستم اقتصاد درون بازی بهبود یافته و شاهد تکامل هوش مصنوعی نیز هستیم. در کنار این موارد، لباس‌های لجندری جدیدی از شخصیت‌هایی نظیر بایک از Origins و الکسیوس از Odyssey در دسترس خواهند بود.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ Assassin’s Creed 3 از چند ویژگی جدید هم برخوردار است. بنابر گفته‌ی یوبی‌سافت، کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند با استفاده از صفحه‌ی لمسی کنسول دستی خود به جست و جو در منوی بازی بپردازند. همچنین با توجه به ساختار منحصر به فرد نینتندو سوییچ، تغییراتی در دیگر بخش‌ها برای ایجاد تجربه‌ای لذت بخش هم در حالت پایه و هم با استفاده از تلویزیون ایجاد شده است.

نسخه‌ی ریمستر Assassin’s Creed 3 در تاریخ جمعه 9 فروردین ماه 1398 (29 مارس 2019 میلادی) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.