Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حالت Photo Mode برای بازی Days Gone معرفی شد

0

به مانند بسیاری از بازی‌های، بند استودیو (Bend Studio) از حالت Photo Mode برای بازی Days Gone رونمایی کرد.

از زمان تکمیل فرآیند ساخت Days Gone، بند استودیو در حال انتشار جزئیات مختلفی از محتوای حاضر در این بازی است. حال به تازگی خبر جدیدی در مورد این عنوان انحصاری پلی‌استیشن 4 منتشر شده است که نشان می‌دهد شاهد وجود قابلیت Photo Mode در آن خواهیم بود.

به مانند دیگر بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 نظیر Horizon Zero Dawn و Marvel’s Spider-Man، حالت Photo Mode بازی Days Gone به شما اجازه می‌دهد تا با متوقف کردن بازی، به ثبت تصاویری فوق‌العاده از جهان و شخصیت‌های مختلف بپردازید. نکته‌ی قابل توجه وجود این قابلیت در زمان انتشار است. بنابراین دیگر نیاز نیست تا ماه‌‍‌ها برای انتشار آن صبر کرد.

حالت Photo Mode بازی Days Gone قاب‌هایی مختلف با طرح این بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین این حالت از فیلترهای مختلفی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید المان‌های مختلفی به آن اضافه کنید.

علاوه بر موارد بالا، بر خلاف دیگر حالت‌های Photo Mode، حالت Photo Mode بازی Days Gone از تنظیماتی پیشرفته برخوردار است که می‌توانید تصویر نهایی خود را با 55 حالت مختلف تنظیم کنید. بنابر گفته‌ی بند استودیو، در این حالت از برخی تنظیمات حاضر در نرم‌افزارهای ویرایش تصویر استفاده شده است.

بازی Days Gone در تاریخ جمعه 6 اردیبهشت ماه 1398 (26 آوریل 2019 میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.