Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Heavy Rain ،Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human رسما تایید شدند

0

استودیوی شناخته شده‌ی کوانتیک دریم (Quantic Dream) در حال برداشتن گام‌هایی بزرگ به سوی تبدیل شدن به یک استودیوی مولتی پلتفرم است. در همین راستا و در نخستین گام، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Heavy Rain ،Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human رسما تایید شدند.

مطمئنا بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای با نام بازی تحسین شده‌ی Heavy Rain آشنا هستند؛ بازی که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شد و تواسنت توجه بسیاری از اهالی این صنعت را به خود جلب کند.

پس از موفقیت این بازی، استودیوی کوانتیک دریم به ساخت و عرضه‌ی دو بازی دیگر با نام‌های Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human  برای کنسول شرکت سونی ادامه داد.

چندی پیش بود که کوانتیک دریم در خبری اعلام کرد که قصد دارد تا به استودیویی مولتی پلتفرم تبدیل شود و از این پس به صورت انحصاری با شرکت سونی همکاری نمی‌کند. حال با توجه به این موضوع، کوانتیک دریم تصمیم گرفته است تا سه بازی تحسین شده‌ی خود را در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار دهد.

لازم به ذکر است که سه بازی یاد شده به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی‌ها در نظر گفته نشده است اما انتظار می‌رود که تا پایان سال 2019 شاهد عرضه‌ی آن‌ها باشیم.

منبع Allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.