Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ارجاعات فیلم Shazam به بازی‌های ویدئویی جذاب و غیرمتعارف هستند!

0

فیلم Shazam به عنوان جدیدترین فیلم ابرقهرمانی دی‌سی، این هفته روی پرده‌ی سینماها رفت و منتقدان هم از آن استقبال کردند. علاوه بر این، فیلم توانسته نظر مثبت بسیاری از مخاطبانش را نیز جلب کند. با وجود این‌که صحنه‌های اکشن و شوخی‌های بامزه در این فیلم زیاد هستند، احتمالا به عنوان یک گیمر، چیزی که بیشتر نظرتان را به خود جلب خواهد کرد، ارجاعات فیلم Shazam به بازی‌های ویدئویی است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

چون فیلم فقط یک هفته است اکران شده، تصویری از این ارجاعات وجود ندارد و باید به متن این خبر بسنده کنید و حرفمان را باور بفرمایید. زمانی که فیلم را تماشا کردید خودتان این ارجاعات را بشمارید و اگر ما چیزی را از قلم انداخته‌ایم حتما گوشزد کنید.

در ادامه هیچ چیز از فیلم Shazam اسپویل نمی‌شود، اما اگر حتا می‌خواهید همین ارجاعات فیلم هم در لحظه غافل‌گیرتان کنند، پیشنهاد می‌شود که از خواندن ادامه‌ی این مطلب صرف نظر کنید.

  • یک بچه با استفاده از شارپ‌شوتر پلی‌استیشن 3 و کنترلر Move یک اسلحه درست کرده و شلیک می‌کند!
  • یک نفر در فیلم با دست خود نور پرتاب می‌کند و همزمان فریاد می‌زند: «هادوکن!».
  • صحنه‌ای که در آن شزم و دوستش مورتال کامبت ایکس بازی می‌کنند.
  • هکری که تمام ساعاتی که واچ داگز بازی کرده را تعریف می‌کند.
  • بعد از یک درگیری یکی از شخصیت‌ها داد می‌زند «فیتالیتی» و ادای گوینده‌ی بازی‌های مورتال کامبت را در می‌آورد!
  • یک ارجاع به بازی رایانه‌های شخصی مربوط به دهه‌ی 2000 به نام Uplink از همان هکری که واچ داگز دوست دارد.

برخی از این ارجاعات بسیار مستقیم هستند و به راحتی توسط مخاطب دریافت می‌شوند. مثلا احتمالا در صحنه‌ی مورتال کامبت بازی کردن همه ماهیت بازی را درک می‌کنند. اما بعید است همه بتوانند تمام ارجاعات فیلم به بازی واچ داگز را پیگیری کنند. یا کسی متوجه اسم Uplink بشود.

گمانه‌زنی‌ها در رابطه با حضور شزم در بازی Injustice 2 به واسطه‌ی صحنه‌ی مورتال کامبت بازی کردن او در فیلم آغاز شده است.

منبع kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.