Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جورج مارتین: فصل هشتم Game of Thrones پایان کار این سری نخواهد بود

0

تنها پنج روز دیگر به آغاز فصل پایانی سریال پربیننده Game of Thrones باقی مانده است اما با این حال جورج مارتین، خالق دنیای نغمه بر این باور است که فصل هشتم Game of Thrones پایان کار این سری نخواهد بود.

به تازگی جورج مارتین در مصاحبه‌ای با The Hollywood Reporter به صحبت در مورد Game of Thrones پرداخته است. مارتین در این مصاحبه اعلام کرده که گرچه او خواستار ادامه‌ی سریال بوده است اما با این حال، فصل هشتم Game of Thrones پایان کار این سری نخواهد بود و ممکن است که پیش درآمدی برای آن ساخته شود و البته مارتین نیز به نوشتن کتاب‌های جدید ادامه خواهد داد.

من فکر می‌کنم که این نباید فصل آخر سریال می‌شد ولی در هر صورت تصمیم‌ها از قبل گرفته شده است. انگار همین هفته‌ی قبل بود که کار را شروع کردیم. زمان در یک چشم بر هم زدن سپری شده است. می‌دانم که این پایان سریال خواهد بود اما این پایان کار من نیست. من هنوز هم در حال نوشتن کتاب‌ها هستم. من فکر می‌کنم حتی زمانی که بقیه وستروس را ترک کردند، من در حال گشت و گذار در آن باشم.

در سال 2018 بود که مارتین اعلام کرد با توجه به جزئیات فوق‌العاده بسیار و غنی کتاب‌ها، سریال Game of Thrones می‌توانسته تا 13 فصل ادامه پیدا کند. دی بی وایس و دیوید بنیاف، سازندگان سریال Game of Thrones در ابتدا قصد داشته‌اند تا در هفت فصل داستان مجموعه را به پایان برسانند اما پس از پافشاری جورج ماریتن و شبکه‌ی HBO، آن‌ها تصمیم به ساخت یک فصل دیگر گرفته‌اند.

شبکه‌ی HBO در حال آماده سازی پنج اسپین آف از سریال است. البته هنوز خبر رسمی مبنی بر ساخت هر 5 اسپین آف منتشر نشده و ممکن است که تنها شاهد ساخت یک یا دو مجموعه جدید باشیم. انتظار می‌رود که اسپین آف اول در بازه زمانی بین سال‌های 2020 تا 2021 منتشر شود.

فصل هشتم و پایانی Game of Thrones در تاریخ یک‌شنبه 25 فروردین ماه 1398 (14 آوریل 2019 میلادی) آغاز می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.