Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازندگان Tomb Raider از احتمال انتشار بازی‌های بیشتری از این سری می‌گویند

0

سه گانه‌ی جدید Tomb Raider در سال 2013 آغاز شد و در سال 2018 با انتشار Shadow of the Tomb Raider به پایان رسید اما آن‌طور که به نظر می‌رسد، این سه گانه پایان کار شخصیت لارا کرافت نیست و قرار که شاهد انتشار نسخه‌‌های بیشتری از Tomb Raider باشیم.

اخیرا جاناتان دیهن (Jonathan Dahan) تهیه‌کننده Tomb Raider، در مصاحبه‌ای با USGamer اعلام کرده است که منتشر نشدن نسخه‌ای جدید پس از Shadow of the Tomb Raider، باعث تعجب او خواهد شد.

عدم انتشار نسخه‌ای جدید باعث تعجب من خواهد شد. ما نمی‌توانیم در مورد اینکه قرار است چه اتفاقی بی‌افتد صحبت کنیم اما اگر در آینده هیچ خبری از این سری منتشر نشود، بسیار تعجب خواهم کرد.

Tomb Raider یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین فرنچایزهای صنعت بازی‌های رایانه‌ای است. اگرچه Shadow of the Tomb Raider آن‌طور که باید انتظارت طرفداران را برآورده نکرد اما مطمئنا این موضوع مانع اسکوئر انیکس (Square Enix) برای ادامه‌ی داستان‎‌ هیجان انگیز لارا کرافت نخواهد شد.

Shadow of the Tomb Raider هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.