Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مدیر بخش بازاریابی ایکس‌باکس به پروژه‌ی Stadia شرکت گوگل واکنش نشان داد

0

چندی پیش و در جریان رویداد GDC 2019، شرکت گوگل رسما از سرویس گیمینگ خود با نام Stadia رونمایی کرد که با واکنش‌های مختلفی از سوی توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای رو به رو شد. حال به تازگی مدیر بخش بازاریابی ایکس‌باکس نسبت به این پروژه واکنش نشان داده است و اعلام کرده که شاید گوگل محتوای قانع‌کننده‌ای برای جلب نظر بازی‌بازان نداشته باشد.

مایک نیکولز (Mike Nichols) در مصاحبه‌ای با The Telegraph اذعان داشت که شابد از نظر فنی گوگل توانایی ارائه یک سرویس استریم فریبنده را داشته باشد اما این شرکت محتوای لازم برای جلب نظر کاربران را ندارد.

رقبایی مانند گوگل یک زیر ساخت ابری مانند یوتوب را در اختیار دارند اما آن‌ها از محتوای لازم برخوردار نیستند.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی The Telegraph، در بخش دیگری از این گفت و گو نیکولز اعلام کرده که ممکن است گوگل مشکلات بسیاری را با Stadia داشته باشد چراکه این شرکت تجربه‌ی چندانی در زمینه بازی‌های رایانه‌ای ندارد.

صحبت‌های نیکولر کاملا درست است اما باید در نظر داشت که شرکت گوگل در حال جذب افراد با استعدادی در زمینه‌ی بازی‌های رایانه‌ای است. چند وقت پیش بود که فیل هریسون (Phil Harrison)، یکی از افراد با تجربه‌ی صنعت بازی‌سازی که سابقه‌ی کار در شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت و سونی را در کارنامه‌ی خود دارد، به عنوان رئیس بخش Stadia  شرکت گوگل انتخاب شد.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که با توجه به موانع سرویس‌های استریم در بخش‌های مختلف جهان، آیا جامعه‌ بازی‌بازان با آغوش گرم پذیرای سرویس استریم شرکت گوگل خواهند بود یا خیر.

 

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.